Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren van jullie 1e kind??

A

Anoniem

Guest
Zelf ben ik net afgelopen maandag met de pil gestopt en hoop ik wel voor eind dit jaar zwanger te zijn, is dat reeel of is dat heel verschillend??

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Victory

Hoi,

Het zou zo maar kunnen.
Er is alleen heel weinig over te zeggen zelf was ik bij beide kids met 3 maanden zwanger.
Maar er zijn ook zat vrouwen die er een jaar of langer over doen.

Gr Angelique

Dat is erg verschillend..bij de een sneller als bij de ander.

Ik hoop zelf ook dit jaar nog zwanger te worden,ben al 9 mnd bezig.

Denk dat het gewoon geluk hebben is ;)

Hallo,
Nou het is ongeloofelijk, maar wij zijn meteen de eerste ronde zwanger! vanmorgen getest!
Dus hoop natuurlijk op een goede verloop.
Maar ik was er helemaal niet vanuit gegaan.
Er staat namelijk ongeveer 1 jaar voor.
En bij iedereen is het weer anders.
Ik ben natuurlijk ontzettend blij, maar laten we zeggen dat ik er niet van uit was gegaan dat het zo snel ging!
Succes en hopelijk zijn jullie snel zwanger!

hai,

wij zijn vorig jarig augustus gestopt en dachten nu wel ouders te mogen zijn....het lot bepaalde anders, we zijn nu 9 weken zwanger, uiteraard heeeeeel gelukkig!! het heeft dus al met al nog net geen jaar geduurd....

je kunt er daarom niets van zeggen, gelukkig hebben we het zelf niet in de hand!! denk wel dat het scheelt of je een regelmatige cyclus hebt, die had ik dus niet...

wens je veel geluk verder

Hi Victory,

Meestal hoor je dat stelletjes het eerst een jaar moeten proberen voor de huisarts iets kan of wil ondernemen. Ik denk dat je dan ook een jaar er voor moet uittrekken.

Ik weet dat ik makkelijk praten heb, ik was bij de eerste de 3e ronde zwanger, bij de 2e de 1e ronde. Maar ik slikte geen pil. Bij de eerste had ik de mirena spiraal en dan heb je veel minder hormonen in je bloed. Dat is vaak het probleem bij de pil. De hormonen hebben gewoon hele lange tijd nodig om je lijf uit te werken (al is dat bij iedere vrouw anders). Tussen de eerste en tweede hebben wij condooms gebruikt op de cruciale momenten, maar toen we die besloten achterwege te laten, was het gelijk raak.

Misschien had ik geluk, misschien ben ik gewoon op tijd over gestapt op de spiraal, zodat ik de hormonen al kwijt was. Ik weet wel dat het soms gewoon wat langer duurt.

heel veel succes.

Gr. Tamara.

bij de eerste waren we in de derde ronde zwanger. We zijn toen halverwege een pilstrip gestopt. Mijn vriend zei ineens: "hey, gooi weg die pil, we gaan er voor!". Dus gedaan en toen 1x ongesteld geworden na het stoppen. Toen nog 2x gewoon ongesteld en de maand erna was het raak. Nu zitten we in ronde 1.

Terug
Bovenaan