Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren van jullie 1e kind??

Hey,

Bij de eerste hebben we er 9 maanden over gedaan....de negende maand ovulatietesten gedaan, meteen zwanger.
Nummer 2 eerste ronde ovulatietest gedaan, weer meteen zwanger...
Dus ik zweer bij ovulatietesten...haha...
Maaruh, ook gewoon vrijen wanneer je zin hebt hoor, niet alleen bij een positieve ovulatietest...
Maar zo weet je wel meteen wanneer je ovulatie is wanneer je dat niet weet.
Ik dacht dus zo rond de 14 dagen....Niet dus, bij mij is dat rond de 20ste dag....
Succes met zwanger worden...

Hoi Victory,

Mijn vriend en ik gaan voor het 1e kindje, ik ben nu bijna 3maanden bezig.
Ik heb jaren de pil geslikt, dus ik hoop dat ik tegen het eind van het jaar zwanger ben, maar dat kan ook anders zijn, omdat de pil heel lang in je lichaam blijft.

Groet, Tes

Hai Victory,

Is heel verschillend bij iedereen! Wij hebben er bij de eerste 6 mnd over gedaan. Nu zijn we aan ronde 2 begonnen, dus we zullen zien! Hoop voor je dat het snel lukt, maar trek er gemiddeld een jaar voor uit. Veel succes & plezier!!!

Groetjes Mama Sun

Hoi,

We hebben er voor ons eerste kindje 8 rondes over gedaan voor ik zwanger was. Nu zijn we bezig voor de tweede en ben ik 2 keer meteen de eerste keer zwanger geworden, helaas twee miskramen. Nu zijn we weer in de eerste ronde beland. Al met al ben ik dus al sinds februari bezig met de 2 miskramen tussendoor. maar wel iedere keer de eerste ronde raak!

Liefs Jen

hallo

het is bij iedereen verschillend
heb jaren de pil geslikt heb nu een zoontje van bijna 4.5 jaar en was binnen 3 maanden zwanger van hem.
ben na de bevallling terug aan de pil gegaan
ben nu bijna 12 weken zwanger en deze keer was het binnen 2 maanden raak
zo zie je maar is voor iedereen voor verschillend

groetjes semmetje

hallo

het is bij iedereen verschillend
heb jaren de pil geslikt heb nu een zoontje van bijna 4.5 jaar en was binnen 3 maanden zwanger van hem.
ben na de bevallling terug aan de pil gegaan
ben nu bijna 12 weken zwanger en deze keer was het binnen 2 maanden raak
zo zie je maar is voor iedereen voor verschillend

groetjes semmetje

Wij waren in ronde 5 voor het eerst zwanger, wat een miskraam werd! Na de miskraam hebben we 2 rondes even gepauzeerd en na die 2 rondes opnieuw begonnen. We waren toen in ronde 3 zwanger. Al met al was ik precies een jaar na het stoppen van de pil zwanger, wat uiteindelijk goed is gegaan. Mijn dochter is nu 7 maanden en in januari 2009 geboren. Wij gaan nog niet voor een tweede maar ik lees wel steeds mee.... het blijft een wonderlijk proces!

Hoi hoi,

Wij zitten in ronde 3 en nog geen zwangerschap, hopelijk wel deze keer. maar afwachten. Ik vind dat onzekere zo vervelend. Steeds hoop je erop.

Terug
Bovenaan