Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren van jullie 1e kind??

Hi Victory,
Ik ben nu in de 2e ronde zoals ze dat noemen op dit forum... Wij hopen zwanger te worden van ons 1e kindje... Het is voor iedereen anders, je kunt er niets van zeggen...

Een vriendin van mij heeft er meer dan 1,5 jaar over gedaan en heeft tussentijds 2 miskramen gehad..
Ik houd er zelf rekening mee dat het wellicht een jaar duurt, dan kan het alleen maar meevallen..

Het is en blijft een wondertje en dat valt nu eenmaal niet te plannen helaas...
Vind het zelf ook erg moeilijk hoor als je weer richting je 1e NOD dag gaat... Voel me nu ook al weer zwanger net als vorige maand! hahaha.. haal me van alles in mijn hoofd..

Succes en veel klussen he?!?

Gr,
Muppie

hoi hoi,

het is inderdaad niet te voorspellen hoe lang het duurt. was de eerste keer binnen 5 maanden zwanger, nu al weer 7 maanden bezig voor een tweede.

groetjes kwinty

hoi,
echt wisselend he.
maar ze ook vaak op site dat je vaak verkeerd gokt.
dat je naast je eisprong zit.
bij mijn 1ste had bij ronde3 of ronde 4.
maar dat kwam omdat me man 7 nachten en 7 af werkte en precies als ik mijn menstruatie had was hij vrij.dus de klusdagen was hij aan het werk.
bij de 2de slikte geen pil meer,omdat we even alles wilde laten uitwerken en omdat ons huis jaar later werd opgeleverd,maar we dachten het wel onveilig een keer te kunnen doen,2 dagen later kreeg onwijze buikpijn ( eisprong).
ook me huis kwam eerder precies rond de uitgerekende datum.
hij is dan ook 1 dag voor de verhuizing gekomen.
maar het is een ervaring die je nooit meer vergeet.
zit nu in ronde 2 voor 3de kind.
testen gehaald voor de eisprong maar die geeft niks aan.niet positief.nod dag is 2 sep.
wacht wel af.
succes allemaal.
gr marjan

Terug
Bovenaan