Hoelang na bevalling weer ongesteld?

Hallo dames!

Ik ben 7 weken geleden bevallen van mijn kleine meisje, en ik vraag me af hoelang na de bevalling jullie weer ongesteld werden? Ik geef geen borstvoeding meer  (alleen de 1e 2  weken)  Ik ben nog steeds niet ong. maar heb wel alweer gevreeën. Misschien alweer zwanger..? .

Groetjes

Hoi,

Ik kan je geen antwoord geven, maar ben ook wel benieuwd naar antwoorden van anderen.
Onze dochter is vandaag precies 7 weken oud. Ook hier nog geen ongesteldheid. Wel af en toe wat bruinverlies, maar dat is bijna niets te noemen. Ook wij hebben alweer gevreeën, maar wel met de jasjes aan ;-)

Ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen.

Liefs

Hoi,

Ik was de vorige week na 6 weken na de bevalling alweer ongesteld. Maar het hangt er ook vanaf of je borstvoeding geeft ja of nee. Dan schijnt het langer te duren voor je weer ongesteld wordt. Ik heb tot 2 weken na de bevalling gekolft en ben toen gestopt. En 4 weken later werd ik dus weer ongesteld.
Ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren.....

Geniet van je kleintje!!

Groetjes van Corina
21+6 weken zwanger van de 2e

Hoi,

Ik werd pas na 8 maanden ongesteld na de bevalling van mijn zoon. Heb 13 maanden borstvoeding gegeven.
Heerlijk vond ik het om even niet ongesteld te zijn (en ook niet zwanger).
Hoop dat het na deze bevalling (ben nu bijna 39 weken) ook weer zo lang op zich laat wachten!

Groet,
Jolien

Thanks voor de snelle reacties!

ik heb niet eens bruinverlies of wat dan ook gehad, maar volgende week moet ik voor controle naar de gyn. dus wacht dat even af. Volgens mij had ze vorige x tegen mij gezegd, ongeveer 4 weken (als je geen bv meer geeft) maar dat verschilt nog al zie ik dus.

groetjes

Terug
Bovenaan