hoelang nog?

hoelang moet iedereen nog werken?

ik moest eigenlijk nu nog 2,5 week werken.
zit nu al 5 weken in de ziektewet....

en hoelang moeten jullie nog tot DE datum?
ik nog 8,5 week!!!!!
ben echt aan het aftellen

Hoi Marijke,

ik moet na deze week nog vier volle weken werken, maar ik heb nog genoeg vak. dagen dus misschien wordt het nog wel minder.
13 augustus is mijn laatste werkdag.

ben ook erg benieuwd naar de rest.
veel liefs
Marloes

Hey,

Ik heb nu zomervakantie, en daarna begint mijn verlof, dus heb nu eigenlijk al verlof :)

Ik moet nog 2 maanden precies tot de uitgerekende datum (15 september)

Liefs,

T

Hoi,

Ik moet nu nog 4 weken werken, ben vandaag precies 30 weken zwanger. Ik stop dus 6 weken van te voren en ben uitgerekend op 23 september.

Truckerbabe, heerlijk joh dat jij niet meer hoeft te werken!

Zijn jullie het werken ook allemaal een beetje zat? Toen ik net zwanger was kon ik me niet voorstellen dat ik mijn werk zo lang kon missen, maar nu het dichterbij komt en alles wat zwaarder wordt, is het gevoel wel degelijk aanwezig en wordt werk steeds minder belangrijk! Volgende week mijn vervangster inwerken zodat ik straks met een gerust hart kan stoppen!

X

Jaaaa!!! Ik ben ook aan het aftellen.
Nog 1 week en een dag werken, een week vakantie, en dan nog een week werken en vanaf 9 augustus dus verlof :).

Nog iets minder dan 8 weken tot DE DATUM :-D!! Ben vandaag 32w2d!!

Ik moet zeggen, dat ik me niet erg meer op mijn werk kan focussen, maar dat komt ook doordat ik het werk al aan de vervanger over kan laten, en alleen als vraagbaak fungeer op dit moment :).
Vind het dus niet erg als ik straks lekker verlof heb!!

Liefs

Ik werk nog door tot 16 augustus. ik moet nog 20x werken (4,5 week). Ik stop 4 weken van tevoren met werken. Ik ben nu 31 weken, 16 sept ben ik uitgerekend. Ik kan bijna niet meer wachten :)

Ik werk al sinds 14 juni niet meer, zit net als Marijke ook volledig in de ziektewet. Met een tweeling wordt sowieso geadviseerd om niet langer dan 30 weken zwangerschap door te werken. Bij mij werd het 2 weken eerder..
Ik 'moet' nog 7,5 week, maar omdat het een tweeling is zal ik de vermoedelijke uitgerekende datum van 12/9 niet halen! Ga zelf uit van 37 weken, dus nog ruim 5 weken te gaan (oei, dat klinkt wel heel dichtbij ineens, haha!)

Terug
Bovenaan