hoelang nog?

heb 23 juli mijn laatste werkdag, ben dan 32 weken zwanger.

Hoop wel datdie kleine een weekje eerder komt... pffff.... mijn voeten zijn net ballonnetjes,,,

Terwijl de rest gewoon normaal is... lastig hoor

Liefs

Ik ben nu lekker op vakantie, nog t/m volgende week. Daarna moet ik nog een kleine 4 weken werken, mijn verlof gaat in op 19 augustus, jippieajee!!!

Verder ben ik 29 september uitgerekend, dus ik ga 6 weken van tevoren met verlof. Ik zie die 4 weken werken ook meer als aanwezig zijn en wat rommeldingetjes doen, ik zit nu met de vakantie in mijn hoofd en ik weet niet of die er voor 4 weken nog wel helemaal uit gaat ;-)

Ik ben overigens 29wk1dg.

Groetjes

Ik moet na deze week nog 1 week werken en dan heb ik 3 weken vakantie..
Daarna nog 2 weken en dan vanaf 28 augustus verlof..:D

Ben nu 29w5dg dus nog ruim 10 weken..:D
Komt dicht bij maar lijkt toch ook nog zo ver weg hea..

Sterkte nog allemaal..

Liefs Mariska..

Ik ben fulltime huismoeder, dus werken hoef ik niet. Ben nu 30 weken, dus nog 10 weken te gaan. Maar omdat het een tweeling is hoop ik toch met 38 weken te zijn verlost van m'n vrachtje.
Succes met de laatste dagen/ weken werken en geniet van jullie verlof.

ik ben wel heel erg blij dat ik niet meer hoef te werken...
maar nu ik vakantie heb, voel ik me echt super!!
's ochtends lekker uurtje of 8 opstaan (later lukt niet met die hitte...) dan ontbijten, hond uitlaten... rustig ff bakkie doen. Manlief zit in ziektewet momenteel, dus dat is errug gezellig.
Dan iets in het huishouden doen (mijn optismistische plan om alles nu al klaar te hebben is neit gelukt, maar ik kom al een heel eind), weer uitrusten, lunchen, uurtje (of twee) weer slapen, en dan boodschappen doen indien nodig...

geen haast, alles lekker relaxed... ik geniet!
Morgen op vakantie, en dan als ik terugkom... babyspulletjes wassen :)

naar de ardech (schrijf je dat zo??)
hebben een stacaravan gehuurd met vrienden op een nederlandse camping. zij komen daar al jaren en schijnt super te zijn... ben dus druk aan het inpakken :)

tnx iig :)

Liefs,

T

Terug
Bovenaan