Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit sinds 2 weken in de ziektewet. Anders had ik nog een week moeten werken. Ik zou vanaf 22 juli verlof hebben, das 6 weken voor de uitgerekende datum. Ik ben 1 september uitgerekend, dus nog 7 weken!
begin steeds nieuwsgieriger te worden naar ons kindje!
Werken?? Nou, het is eigenlijk alleen aanwezig zijn want ik kan mij niet echt goed meer concentreren, ha-ha. Ik moet nog t/m 13 augustus werken, 4 weken voor DE DAG 14 september.
Werken?? Nou, het is eigenlijk alleen aanwezig zijn want ik kan mij niet echt goed meer concentreren, ha-ha. Ik moet nog t/m 13 augustus werken, 4 weken voor DE DAG 14 september.
Tsja ik zit al die tijd al thuis... Maarr als ik gewerkt had, dan had ik nu ook zomervakantie gehad (net als T ben ik ook werkzaam in het onderwijs) en daarna zou mijn verlof dan ook zijn ingegaan..
Ik moet nog 11 weken tot de datum; 2 oktober.. Spannend!!!
Succes iedereen met de laatste loodjes op het werk& daarna heeerlijk genieten van jullie verlof
Liefs
Hmm.. vervelend joh! net als voor de andere dames die niet meer kunnen/mogen werken.
En de opmerking van Marloes is heel herkenbaar! Aanwezig zijn is het juiste woord hihi.
Gelukkig snappen ze het bij mij op het werk heel goed. Ik ben verreweg de jongste daar en iedereen 'ontfermt' zich over mij. Soms zijn ze gewoon over bezorgd.
Wel zo fijn, want ze verwachten niet meer zoveel van me haha!