hoelang samen met je vriend\man??

Wij zijn ruim 10 jaar samen, waarvan we er bijna 8 samenwonen en  in aug. 4 jaar getrouwd. we hebben een zoontje van ruin twee.

Liefs, Mar

hoi,

wij zijn 12 oktober 10 jaar samen waarvan we er 3 samenwonen!!

liefs petra

Hoi hoi!

Wij zijn nu bijna 8,5 jaar samen, waarvan 4,5 jaar samenwonend. Erg gezellig zo met zn tweetjes, maar we willen nu wel graag een drietalletje worden

Liefs Anne

Hoi,

Wij zijn 4 april 4 jaar samen, en in oktober 2 jaar getrouwd.
Maar al dit wil niets zeggen toch? Het gaat erom of je vertrouwen hebt in de relatie.
Wel vind ik het fijn dat we al even samenwonen, voor er kinderen zijn. Dan ben je echt wat meer aan elkaar gewend. Hoe leuk het van tevoren ook is, als je samenwoont leer je elkaar pas echt goed kennen.

groetjes,
Brinn

Hoi,

Wij zijn na 3 maanden gaan samen wonen en toen heb ik mijn flat verkocht en hij uiteindelijk zijn huis.  Toen we 1 jaar met elkaar gingen stapten we ons droomhuis binnen en vroeg hij mij ten huwelijk. In september zijn we getrouwd en weer een jaar later...nee, helaas gaat dat niet lukken!

Wij hebben vaak reacties van buitenaf gehad, maar daar trokken wij ons niets van aan en nog steeds niet. Het gaat om je gevoel en daar hebben wij nooit aan getwijfeld!

Liefs Lientje

ho hoi

ik kan met je mee praten hoor wij zijn nu bijna 4 jaar samen en zijn bezig zwanger te worden van ons derde kindje
wij hebben elkaar in juni leren kennen en ik was in december al zwanger van de eerste dus dat is helemaal snel.
maar ik vind dit niet van belang het gaat om je gevoel en als dat goed zit moet je er voor gaan want als jullie gelukkig zijn wat heeft de rest er dan mee te maken
nou ik wens jullie veel succes met oefenen en hopelijk snel goed bericht

dikke kussen angela

8 jaar samen, 5 jaar getrouwd, 2 kids en 2 honden .
Nu aan 't werk voor nr. 3.

x mamaloe

hoi hoi,

hier ook een reactie van mijn kant!

Wij zijn nu ruim 12 jaar samen en dit jaar 4 jaar getrouwd.
We wonen 10 jaar al bij elkaar en het bevalt prima.
Samen hebben we een zoontje van 2 jaar en willen dolgraag nog een kleintje.
Flink aan de klus dus!!!

Groetjes mamabinck.

Terug
Bovenaan