hoelang samen met je vriend\man??

Wij zijn ruim 4 jaar samen en zijn twee jaar getrouwd. We hebben een dochter van 2 1/2 en zijn bezig voor een tweede. Toen ik mijn man leerde kennen voelde het ook meteen goed. We woonden dan ook na 3 maanden al samen en nog eens  4 maanden later stopte ik met de pil. Als het goed voelt, voelt het goed! Tijd doet er dan niet zoveel toe.

Veel succes met alles!

hoi hoi nou meid als het goed aanvoeld waarom niet t kan over 30 jaar ook fout gaan hoor als je gevoel maar goed zit .ik ben nu ook pas volgende maand 1 jaar smane met mijn vriend maar ben nu al drie maande gestopt ik woon nu een half jaar samen en dat is alleen maaar omdat het allemaal super goed voeld ik heb ook een dochtertje van bijna vier en zo zie je maar dat met haar vader zat dus niet goed........dus ik zou zeggen geniet er echt van je leeft maar 1 keer hoor groeeetjes

Hoi !

Ik ben 12,5 jaar samen met mijn man, we wonen 4,5 jaar samen en zijn een half jaar geleden in het huwelijksbootje gestapt. En weten we sinds gisteren dat we eind september papa en mama worden !!

In ons geval zijn wij dus erg lang samen, maar ik vind ook dat als het goed zit, zit het goed. Dus ook al ben je pas een jaar samen (of wat dan ook), als je gevoel maar goed is !

xxx Spic

Ik heb al 18 jaar een relatie met mijn vriend. Over 2 maanden wordt dat 19 jaar. We wonen nu 12 jaar samen en zijn niet getrouwd. Trouwen vinden we op het moment niet het belangrijkste, dat komt later nog wel eens. Het feit dat we  samen kinderen willen vind ik al een mooie verbintenis. Wat is er mooier dan dat er uit de liefde  van twee mensen  een kindje geboren wordt? Daar kan geen bruiloft tegen op. We weten dat we ooit die verbintenis (huwelijk) aangaan, maar nu nog even niet. Ik ben nog maar net gestopt met de pil (een maandje geleden). Nu maar hopen dat onze 'verbintenis'  werkelijk gaat worden.

Hoi,

Wij zijn 21 september 5 jaar samen.
En wonen in juni 2 jaar samen.

Liefs Bontrie

Wij zijn over twee weken 11 jaar samen, waarvan 5 jaar samenwonend en 3 maanden getrouwd.

Liefs,

Twinkel3

Hoi hoi,

wij zijn  zo'n 1.5 jaar bijelkaar. Na een hele korte tijd zijn we ook gaan samenwonen. Eerst heen en weer tussen zijn huis en mijn huis. zo'n 8 maanden geleden hebben we beiden de boel verkocht en samen ons eigen paleisje gekocht.
En ik moet zeggen het gaat van begin af aan geweldig. Nu hopen we samen ons eigen gezinnetje te kunnen stichten.

Liefs Noelie

Hoi,

Wij zijn nu ongeveer 6 1/2 jaar bij elkaar.
Tussendoor even uit elkaar geweest.
We wonen nu bijna 2 jaar officieel samen.
Ik hoop dat we binnenkort allebei voor een kindje willen gaan, nu twijfelt mijn vriend nog.

Liefs Mickey79

Terug
Bovenaan