hoelang samen??

quote: prietje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2006 10:16:29'));

Hoi Hoi

Ik ben 27 en mijn 'man' (ben 11 mei getrouwd!!) is 26.
Wij zijn dit jaar 7 jaar bij elkaar waarvan 5 jaar verloofd geweest.?!
We wonen nu al 4 jaar samen en we hebben al een prachtige zoon van 2.5 jaar.
We zijn nu bezig voor de 2de en zitten in ronde 1.
liefs Prietje.

Hoi Prietje,
Wat grappig zeg, wij zijn ook op 11 mei getrouwd!
Ik ben even aan het rekenen gegaan. Klopt het dat jullie ook in 2004 zijn getrouwd?
Groetjes, Nadine.

Ik dacht ik ga eens wat berichtjes lezen die zijn geplaatst toen ik nog niet op dit forum was.

Nop en ik zijn in oktober 5 jaar samen, we wonen in dec. 4 jaar samen en zijn op 11 mei 2004 getrouwd.

Liefs, Nadine.

Leuk topic! Heb ik toen blijkbaar over het hoofd gezien.

Ik ben 30, manlief is 33. We zijn 11 1/2 jaar samen, wonen samen sinds 9 jaar en zijn inmiddels ruim 5 jaar getrouwd. We gaan voor ons 1e kindje.

Vroeger riep ik altijd dat ik voor mijn 30e kinderen wilde. Dat is dus niet gelukt, maar mijn kinderwens was er al wel (sinds vorig jaar oktober, toen was ik 'nog' 29), dus dat telt voor mij ook . Toen wij trouwden zijn er hele weddenschappen geweest dat ik binnen het jaar zwanger zou zijn... dus niet! Alsof dat ook de reden was dat wij gingen trouwen...

Groetjes,

Tammy
ronde 7, nod: vandaag!! ((nog) geen duivels)

Ha

Volgens mij kan niemand wat zeggen over je relatie behalve dat ze het misschien vreemd ect vinden. Je moet niet vergeten dat mensen vaak dingen beoordelen omdat ze bang zijn. Niemand kan beoordelen hoe je voelt, hoe het werk tussen jullie en wat jullie keuzens zijn.

Mijn vriend en ik zijn al 3 jaar samen. Wonen inmiddels al een jaar samen, voor het jaar samen wonen ben ik half jaar in India geweest. Mensen   hebben toen ook tegen mijn gezegt je maak je relatie kapot en je hou niet genoeg van hem anders ga je niet een half jaar weg. Daar hebben we niet naar geluister en het ging nog steeds net zo goed toen ik terug kwam. Dus het zegt helemaal niks.

Gewoon lekker genieten van elkaar en klussen.
Groetjes Chandra

hoi la,

het gaat er niet om hoe lang of je samen bent met je partner.
maar of het goed aanvoeld.

bij ons is alles in een wervelstorm gegaan.
ik ben 31 en mijn man 30.
we zijn ruim 2jaar samen, waarvan we al 1.5 samen wonen.
door alle vervelende ervaringen die we samen meenamen,
wisten we wat we wilden.
(allebij een lange relatie achter de rug.)
en dat was elkaar.
na de eerste dag voelden we allebij al, dit is het.
heel bijzonder.
we zijn nu een jaar bezig om een kindje te krijgen.

net als tammy had ik ook graag voor mijn 30ste moeder willen zijn.
maar dat is zo niet gelopen.
en.. bedenk ik me, als dat wel was gebeurd,
dan was het niet met mijn huidige man geweest.
het is goed zo!!

dus ja...
ik zei vroeger vaak over vrienden die snel serieuse stappen namen...
tjé.. nu al??
maar weet nu uit ervaring dat tijd niks zegt.
wij hebben nu in 2jaar iets opgebouwd ,
waar een ander mischien 5jaar over doet.
prachtig toch??

Hoi,

Ik zelf ben 28 en mijn vriend 30 en zijn in december 4 jaar bijelkaar.
Toen we 8 maanden bij elkaar waren was ik vandaag heel onverwacht zwanger, helaas is dat geeindigd in een mk, maar het kindje was heel welkom geweest.Volgens mij maakt het ook niet uit hoelang je bij elkaar bent als het maar goed voelt  en je het allebei graag wilt.  Nu proberen we al weer twee jaar zwanger te worden, maar vandaag nod en nog steeds een hoge temp en nog geen duivels te zien, dus wie weet.....

Groetjes rina

Wij zijn nu een kleine 2,5 jaar samen en ik ben voor de derde keer zwanger. De eerste keer ging na 18 weken mis, we hebben een zoontje van 4 maanden en nu dus weer zwanger.

Miep

Hoi,

Bij ons was het net weer 3 maanden aan (daarvoor heel gedoe, maar we wisten wel dat t uiteindelijk goed zou komen) toen ik zwanger raakte. We woonden toen ook nog niet samen. We waren en zijn  super blij  met onze dochter van bijna 21 maanden. Ondertussen wonen we wel samen, al voor de bevalling en zijn we bezig voor de 2e!!
Het maakt dus helemaal niks uit. Als het goed voelt, voelt het goed!!

Terug
Bovenaan