hoelang samen??

hoi,

ik ben 25 en mijn vriend ook, we zijn in nov 2006 4 jaar bij elkaar en hebben nu een dochter van 19 maanden. dus toen ik geheel gepland zwanger raakte waren we 1.5 jr samen. Is mischien niet zo lang maar t voelde goed en dat is het belangrijkste toch,.,.ik ken zat mensen die na 6jr of 16 of 36 jr uiteindelijk toch ook weer uit elkaar gaan. We zijn gelukkig en genieten enorm van onze meid! en trouwen,....dat komt wel als de kleintjes (want nr 2 komt er zeker ook) mijn sluier kunnen vasthouden!

hoe lang zijn jullie samen dan?

groetjes

Wij zijn nu beide 25, maar als we aan een kindje gaan beginnen ben ik 26 en dan zijn we 6 jaar samen waarvan we 1,5 jaar samenwonen. Trouwen doen we voorlopig niet, gewoon weg omdat ik het te duur vindt, ik snap ook niet waar sommige andere (jonge) mensen het van kunnen betalen  Ik heb liever een kindje dan 10.000 euro te spenderen aan 1 dagje. Maar ieder zijn ding natuurlijk

Hoi allemaal,

Wij zijn 10 of 11 jaar samen. (Ik ben ergens de tel kwijt geraakt.)
We zijn nu ruim 7 jaar getrouwd en hebben 2 asiel poezen die nu 5 en 7 jaar bij ons zijn een meisje van ruim 2 jaar.  

groetjes, Ikky

Hallo allemaal,

ik ben 29 jaar en mijn man is 32 jaar. We zijn 11 jaar samen en 17 augustus zijn we 5 jaar getrouwd. We hebben al 1 dochtertje, zij wordt bijna 2 jaar en nu hopen we op nog een wondertje erbij!!
liefs Mootje

quote: ikky reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 12:59:55'));

Hoi allemaal,

Wij zijn 10 of 11 jaar samen. (Ik ben ergens de tel kwijt geraakt.)
We zijn nu ruim 7 jaar getrouwd en hebben 2 asiel poezen die nu 5 en 7 jaar bij ons zijn een meisje van ruim 2 jaar.  

groetjes, Ikky

Oja ik ben 28 en mijn man is 32

doei, doei

ook bij ons is dat niet het geval. zijn volgende maand 4 jaar samen.
groetjes inge

Hoi LA

Hoe lang zijn jullie bij elkaar?
Ik denk dat het bijna nog langer moet zijn dan mijn vriend en ik..
Wij zijn pas 4 maanden bij elkaar..
Maar heb een miskraam gehad (wist niet dat ik zwanger was trouwens)
Hierdoor zijn we veel gaan praten en tot de conclusie gekomen dat we het allebij graag willen en zien geen reden om het tegen te houden.
Ik heb een hele lieve vriend en ik wil niets liever dan een kindje met hem!
Dit is niet mijn eerste relatie en ik weet hoe het ook anders kan zijn!
Het zit dus helemaal goed tussen ons!

Hey

Ik ben 24 en mijn man is 30 wij zijn ook vrij snel gaan samenwonen hoor al na 2.5 maand wij voelden gewoon dat het goed zat en zijn inmiddels alweer drie jaar samen en zijn 2 juni getrouwd. Na de bruiloft zijn we gelijk gestopt met de pil omdat het dan allemaal wat rustiger zou zijn aangezien tammie een behoorlijke zenuwpees kan zijn leek me het niet wijs om eerder te stoppen.

Maakt niet uit hoe lang je samen bent als het goed voelt dan is het zo en kan niemand daar wat aan veranderen.

Succes allemaal

x tam

Terug
Bovenaan