Hoelang zwanger na gebruik ovulatietesten clear blue?

<p>Hallo dames,</p><p>wat zijn jullie ervaringen met clear blue ovulatietesten? Hoelang duurde het voor je zwanger raakte? </p><p> </p><p>Gr. Suus❤️</p>

ik had die van de etos, meteen raak. helaas is dat bij 8 weken een miskraam geworden. Nu zijn die van de Etos veranderd ( ook duurder geworden ) dus heb ze ook bij de action meegenomen. hopelijk nu weer gelijk zwanger, maar moet nog een paar dagen geduld hebben. 
Succes! :) 

@gebruiker10118804: Wat een geluk! Stiekem hoop ik dat het voor mij ook zo een succesverhaal wordt!
@gebruiker10107384 aah wat heftig:( begrijp ik het goed dat je laatste zwangerschap wel goed was verlopen? (Ik hoop het wel).

@Alison: wat goed! Ik denk dat die van Etos wel goedkoper zijn dan clearbleu! 

[quote quote=10201336]ik had die van de etos, meteen raak. helaas is dat bij 8 weken een miskraam geworden. Nu zijn die van de Etos veranderd ( ook duurder geworden ) dus heb ze ook bij de action meegenomen. hopelijk nu weer gelijk zwanger, maar moet nog een paar dagen geduld hebben. Succes! ?[/quote]
Ik heb van action gebruikt en gelijk zwanger ?

[quote quote=10201336]ik had die van de etos, meteen raak. helaas is dat bij 8 weken een miskraam geworden. Nu zijn die van de Etos veranderd ( ook duurder geworden ) dus heb ze ook bij de action meegenomen. hopelijk nu weer gelijk zwanger, maar moet nog een paar dagen geduld hebben. Succes! ?[/quote]
Ik heb van action gebruikt en gelijk zwanger ?

Terug
Bovenaan