Hoelang zwanger na gebruik ovulatietesten clear blue?

Oeh @ mammavanB, dat wordt spannend dan, hopelijk bij mij ook weer. :) Heb deze week al veel steken in mn baarmoeder en zeurderig gevoel bij mn liezen, maar nog geen last van mn borsten. 

Hi meiden, 
ik gebruik ook de ovulatie testen van clearblue, tot op heden nog geen succes verhaal ? .. Maar we blijven het proberen !!! 
Afgelopen weekend geklust en testte zondagavond positief ? 
even afwachten dus !!! 
Maar die van de action dus ook betrouwbaar? Scheelt natuurlijk wel een hoop centen !! 
Liefs M ?

Ik vond hét toch minder. Vind die met streepjes toch fijner dan zie je het vaak oplopen en dus aankomen. Die van clear blue zijn heel kil.  Je hebt 't of je hebt 't niet. 

Ik vond hét toch minder. Vind die met streepjes toch fijner dan zie je het vaak oplopen en dus aankomen. Die van clear blue zijn heel kil.  Je hebt 't of je hebt 't niet.   

Begrijp me niet verkeerd, want ik vind het heel fijn voor jullie dat jullie zwanger zijn (geworden), maar een positieve ovulatietest geeft helaas geen garanties. Wij zitten in ronde 5 en de afgelopen keren duidelijke ovulatietesten, maar nog geen zwangerschap helaas.

@BenB daar heb je gelijk in. Ik had vorige maand ook een postieve ovulatietest, maar werd toch ongesteld. Ik blijf toch optimistisch en daarom vind ik het heel fijn dat iedereen hun verhaal wil delen. Hopelijk mag het voor jou ook gauw gebeuren.

Terug
Bovenaan