Hoelang zwanger na gebruik ovulatietesten clear blue?

SuusdeGraaf, het grappige is dat ik bij mijn vorige zwangerschap geen ovulatietesten heb gebruikt en de tweede ronde zwanger was ? Nu gebruik ik wel testen, omdat ik een ietwat onregelmatige cyclus heb (26, 27, 26, 22). Veel succes in elk geval!

Hee! Ik zit nu in ronde 4, tweede ronde met ovulatietesten van CB, ik moet nog anderhalve week wachten tot mijn nod.ik vind de testen van cb heel fijn. Geen getwijfel of die nu positief is of niet, zo hoef je ook niet perse om de dag seks te hebben om je ei niet te missen. Hopelijk heb ik volgende week een positieve test in handen en jij ook snel! Succes ?

Ik zit in ronde 10, testen doen het goed maar nog niet zwanger, afgelopen maand toen ik positief testte met clearblue ook een action gedaan en die was net zo positief dus ik koop in het vervolg alleen nog action!

Ik heb altijd die van het Kruidvat gebruikt, naar tevredenheid, al werd ik 9 rondes niet zwanger. Tot een vriendin me tipte om de clearblue advanced te gebruiken, die geeft meerdere vruchtbare dagen aan en ook wanneer je piek is. Bleek dat mijn piek later lag dan dat de Kruidvat-testen aangaven; en nu (toeval of niet) in 1 ronde zwanger. Heel blij mee, terwijl ik het eigenlijk geldklopperij vond. 

[quote quote=10201823]Hee! Ik zit nu in ronde 4, tweede ronde met ovulatietesten van CB, ik moet nog anderhalve week wachten tot mijn nod. ik vind de testen van cb heel fijn. Geen getwijfel of die nu positief is of niet, zo hoef je ook niet perse om de dag seks te hebben om je ei niet te missen. Hopelijk heb ik volgende week een positieve test in handen en jij ook snel! Succes [/quote]
Wat spannend ! Hopelijk heb je gauw een postieve test in handen! ?

[quote quote=10202021]Ik zit in ronde 10, testen doen het goed maar nog niet zwanger, afgelopen maand toen ik positief testte met clearblue ook een action gedaan en die was net zo positief dus ik koop in het vervolg alleen nog action![/quote]
Begrijp ik het goed dat je met de cb testen je piek vond, maar dat je desondanks in ronde 10 zit? Die van de action zijn inderdaad een goedkoper alternatief! Zelf heb ik er niet zo een goede ervaring mee. Het was toch vrij onduidelijk. 

[quote quote=10202026]Ik heb altijd die van het Kruidvat gebruikt, naar tevredenheid, al werd ik 9 rondes niet zwanger. Tot een vriendin me tipte om de clearblue advanced te gebruiken, die geeft meerdere vruchtbare dagen aan en ook wanneer je piek is. Bleek dat mijn piek later lag dan dat de Kruidvat-testen aangaven; en nu (toeval of niet) in 1 ronde zwanger. Heel blij mee, terwijl ik het eigenlijk geldklopperij vond.[/quote]
Oh wat fijn!! Ik ga het deze maand voor de tweede keer gebruiken. Ik lees postieve verhalen, dus hopelijk is het mij ook gegund!❤️

Terug
Bovenaan