Hoeveel aangekomen tot nu toe?

Ik weet dat het eigenlijk helemaal niets zegt maar ik ben toch erg benieuwd hoeveel jullie tot nu toe zijn aangekomen... Bij mij gaat het wederom erg rap, bij mijn eerste zwangerschap ben ik 32 kilo aangekomen. Dit heb ik er ook weer afgekregen (+een beetje meer) maar wil dat gewicht liever meer hebben.
Ik ben nu 20 weken zwanger en 8 kilo aangekomen. En jullie?

Ik moet je eerlkijk zeggen dat ik echt geen idee heb... De vk bij ons weegt je niet en zelf sta ik nooit op de weegschaal. Ik heb wel een dikke kont gekregen, maar dat is ook weleens leuk als je die niet hebt. Staks zal ie er waarschijnlijk ook zo weer vanaf zijn (als ik naar de vorige zwangerschappen kijk...)

ik zit nog steeds op de -5 kilo.. ben int begin 8 kilo afgevallen.. en die komt er nu heeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam weer aan.. iedereen verzekerd me dat de kleine het wel kan hebben.. en ik kan het zeker wel hebben.. dus genieten we dr maar van!

liefs!

hoi! Ik ben mijn vorige zwangerschap ook 32 kilo aangekomen en had er net de helft weer eraf... Ik was veelste licht eerder dus dat was niet erg dat er maar de helft eraf was... En nu ben ik eerst afgevallen en toen wat aangekomen en weer wat afgevallen en sta nu op 0.. dus nog gelijk toen ik zwanger werdt ik ben nu 19w3d.

Ik ben nog maar 2 kilo aangekomen en ik snap er echt niets van, ben gewoon blij dat ik zo meteen de 20 wk echo heb want ik wil wel eens weten of de baby goed groeit.
Mijn man denkt dat het komt omdat het de derde zwangerschap is en dat ik daarom niet groei??
Bij de eerste was ik in totaal 20 kilo aangekomen en bij nr. 2 15 kilo.
Aangezien ik een hoop overgewicht van mij zelf blijf de buik dus ook achter. (in aanzicht) volgens de verloskundige is die gewoon bij m'n navel.

Ik zit op + 4,5 kg... Net ietsje minder dan een kilo per maand... Ik word elke keer gewogen want ik ben gezellig bij de gynaecoloog onder controle... dus dan krijg je steeds het hele riedeltje... En de internist doet hetzelfde... Mijn zwangerschap wordt in ieder geval voldoende gevolgd haha...

Ik ben een kilo aangekomen. Heb ook maar een piepklein buikje, mensen zien niet of nauwelijks dat ik zwanger ben, mijn gewone kleren passen me allemaal nog. Bij mijn eerste ben ik in totaal ook maar 7 kilo aangekomen dus het zal wel bij me horen. Is toch een gezonde dochter van 8 pond uitgekomen dus blijkbaar werkt het allemaal wel, het is toch bij iedereen anders. En ben stiekem wel erg blij als ik er niet 20 kilo af hoef te lijnen straks :)

Terug
Bovenaan