Hoeveel aangekomen tot nu toe?

Ik ben tot nu toe (20+5) ongeveer 3.5 kilo aangekomen waarvan volgens mij 2 in mijn voorgevel.. haha
Ben erg blij met mn buikje tot nu toe, echt een heel mooi balletje aan de voorkant, wel duidelijk zwanger gelukkig! Ik had verwacht dat t in de breedte zou groeien maar tot nu toe nog niet, ben erg trots op mn figuur nu. Zo'n mooi bol buikje en een mooi decolete, dat heb ik ook nog nooit gehad! :D

ik ben nu 21wk4dg en ik ben in totaal 5 kilo aangekomen.
Ben zwanger van de eerste, ik heb een aardige buik voor iemand die 21 wk zwanger is wordt er gezegt uit mijn omgeving.
Maar dat vind ik niet erg, ben er juist trots op.

Ik sta niet op de weegschaal, maar ik ben al wel flink aangekomen. Dikke buik ook. Mensen zeggen al, jij mag zeker bijna met verlof. Haha, nee, helaas, nog elf weken werken.....

Ik ben in het begin 4 a 5 kilo afgevallen enne nu weeg ik weer mijn oude gewicht van voor mijn zwangerschap. Ben nu 22 wk.
Ik laat mij verassen ;-)
Is mijn eerst kindje.
We zullen zien ... ;)

Ik ben tot 2 weken gelden 6 kg aangekomen sinds de eerste controle bij de gyn met 78 weken. Ik ben nu 21w en 3d. Het ziet er echter uit alsof ik 20kg ben aangekomen, allemaal bij mijn buik! Niet normaal. Ik had al behoorlijk wat overgewicht. Dikke buik onder de navel en dikke buik vanaf de navel ivm maag. Nu de hele hopsa lekker omhoog geduwd is door de groei van de baarmoeder, begint mijn dikke buik al direct vanaf mijn middenrif. Menige vrouw ziet er bij 30+weken zo uit. En het is mn eerste. Ik heb me er in het begin erg om geschaamd, wetende dat het bovenste gedeelte geen baby maar 'spekrol' is zoals ik zo mooi zei.
Maar ik heb er letterljk 'schijt aan' gekregen! Het is naar boven geduwd door de zwangerschap dus ik ben er trots op!!!!!

Ik ben er nu 6 bij. Maar ik vreet me lekker te barsten de laatste tijd, dus daar zal het vooral aan liggen. Het kan me werkelijk geen worst schelen. Bij mijn oudste was ik 25 kilo aangkomen na 6 weken was ik dat allemaal weer kwijt en de tweede 12 kilo en dat was er binnen dezelfde tijd weer af. Ik word verder ook niet gewogen hier.

Terug
Bovenaan