Hoeveel aangekomen tot nu toe?

Oh ja de 25 kilo heb ik er overigens niet afgelijnd hoor. Ik weeg normaal zo rond de 50 kilo. Ik gaf gewoon borstvoeding en vrat me echt de barstens maar die kilo's vlogen er af. Hoefde er echt niets bijzonders voor te doen.

Eh, ik ben al meer dan 10 kilo gegroeid. Bij de eerste was ik in totaal 36 kilo gegroeid, achteraf kwam dat doordat mijn schildklier kapot was gegaan tijdens de zwangerschap. Nu heb ik medicijnen die de functie van de schildklier overnemen, die slik ik elke dag. En ik vermoed dat ik wat aan de lage kant zit met de dosering. Maar de internist vindt verhogen niet nodig, dus ja, dan kom ik aan.

ik raak het wel weer kwijt, duurt alleen een jaar ofzo, maar als je een gezond kindje ervoor krijgt, vind ik het prima. Heb mijn wijde-tenten-kleding nog van de vorige keer, maak mij er niet heel druk over.

Ik ben 24 weken en maar een half kilootje aangekomen!! (trots!)
Ben niet zo heel erg licht (ahum) dus de VK had al aangegeven dat het voor mij haalbaar was om tussen de niks en de 5 kilo aan te komen! Daar doe ik nu dus mijn best voor! Hoef ik straks alleen nog maar mijn eigen vet er nog af te lijnen :-( haha

Liefs Sonja

Terug
Bovenaan