Hoeveel aangekomen?

Inderdaad wel interessant om te zien hoe verschillend dat is en dat sommigen ook heel veel kilo's zo snel weer kwijt zijn! 
Ik ben nu 34 weken in totaal 7.5 kilo erbij. Maar ik ben eigenlijk pas in maand 6 4 kilo aangekomen en toen weer niets en nu afgelopen weken weer 3.5 kilo. Zo ongeveer dan.
Af en toe is het ook weer een kilo erbij en eraf. Heel wisselend!

Zo ben één van de weinige dus die giga veel is aangekomen... Wel 20 kilo! Begon met 65 kilo.. nu 8 weken na de bevalling 76 kilo.  Pff...blijf nu al 2 weken hangen op dit gewicht.. wil het er zo graag af hebben...
Ik dacht echt dat je zodra je was bevallen al heel veel kwijt zou zijn aan kilo's maar dat viel dus erg tegen. 
Ben wel ook gestopt met roken toen ik zwanger raakte dus daardoor flink op een vreten gezet... 

Ik ben nu 29 weken zwanger en 20 kilo aangekomen, van 50,1 naar 70,6. 
Hierdoor krijg ik al vaak te horen van mensen "zo laatste lootjes" en dan schrikken ze als ze horen dat ik nog 11 weken moet. 

Fijn dat er ook dames reageren die wel wat meer zijn aangekomen! Er is echt van alles mogelijk. Ik zit nu (34w) rond een kilo of 10, er iets boven denk ik maar ik ben de laatste keer niet gewogen. Ik vind mezelf op mijn lichaam (op mijn buik na) niet dikker eruit zien maar ik begin nu wel vocht vast te houden in mijn voeten, handen en gezicht, dus dat is nu op de weegschaal waarschijnlijk ook wel terug te zien. 

Terug
Bovenaan