Hoeveel aangekomen?

Ik was in totaal 22 kg (!) aangekomen, waarvan ook héél veel vocht. Na vijf dagen was er al 10 kg af. Nu naar zes weken nog maar 4 te gaan. Lang leve borst voeding!

Nu 31 weken en woog 82,5 bij begin, toen afgevallen naar 75 kilo(door overgeven en misselijkheid), en nu ben ik weer 82,5. Dus eigenlijk weer terug bij af ?

Ik ben nu 30+3 dagen zwanger en ongeveer 8 kilo bijgekomen. 
Zal niet alleen baby zijn maar ook vreetbuien. Maar het valt gelukkig nog allemaal mee, dus mag absoluut niet klagen! Gewicht zit ook echt alleen in de buik en borsten (die echt wel gegroeid zijn, jeetje). Op de rest van mijn lijf is er niets bijgekomen. Maar ga nu de laatste tien weken in dus zal zeker weten nog wel wat kilo’s bij gaan komen! 

Ik ben tijdens mijn zwangerschap in totaal 18 kg aangekomen en woog 58kg. Nu inmiddels bijna 6 maanden geleden weeg ik 62 kg en ben ik zeer tevreden met mezelf! Door de borstvoeding en weer werken ben ik de kilo’s weer kwijt geraakt

IK lees veel jaloersmakende weinig aangekomen kilo`s! 
Ik ben 20 weken en nu al 10 kilo eraan.... Dus die 20 kilo ga ik ook wel aantikken denk ik. Ik sport 5 keer per week een dik uur en ik eet super gezond dus ik ben bang dat het bij mij echt een hormonale kwestie is..... Ik heb geen maatje 36 (meer 38-40) maar ben vrij lang en altijd een super strakke buik. Al na 8 weken zwangerschap kreeg ik ineens buikvet. Schrok me rot... Maar ja, heb me er maar aan overgegeven en ik weet dat ik heel veel moet gaan trainen volgend jaar. Hopelijk als die hormonen mijn lijf uit zijn dat ook mijn vetopslag minder wordt en ik gewoon weer mijn oude figuur terug krijg. Ben voornemens (als het lukt hopelijk) borstvoeding te geven en dit schijnt goed te helpen. 
Gelukkig ben ik via beide ouders wel genetisch goed onderlegd mbt straie.... Dat komt eigenlijk niet voor in de familie dus ik zie dat maar als iets positiefs. De rest kan ik eraf trainen, straie blijft zichtbaar. 
Belangrijkste is je kind gezond ter wereld brengen, hoe dik je ook wordt denk ik! 

Terug
Bovenaan