hoeveel aangekomen???

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

hier nog weer eens een topic...we zjin al weer weken verder

ik zal de aftrap doen ik ben nu bijna 15 weken en 3 kg aangekomen!!! (best veel)

en jullie/

xx

Ik ben nu bijna 11 weken en ook al 3 kg aangekomen... mijn buik is ook al erg aanwezig... ik weet ook niet waar dit naartoe moet... ik heb wel echt een bolletje en dus mijn taille "nog"... dat is een fijn idee!

Ach ja meid over een paar maandjes ben je sowieso de helft alweer kwijt die andere moeten we dan misschien een beetje moeite voor doen. Maar als ik me nu ook nog druk moet gaan maken over mijn eten... Ik eet gezond, niet te veel vind ik zelf, ik drink alleen meer, dus geen stress. Misschien groeien wij harder aan het einde (hou ik mezelf maar voor haha...)

geniet van je zwangerschap!

Grt, Miranda

Aan de ene kant ben ik best opgelucht, maar aan de andere kant maak ik mij soms een beetje zorgen.

Ik ben nu 14w+3dagen. Heb een behoorlijk buikje, maar ben nog niets aangekomen. Ondanks dat ik gestopt ben met roken en ik nog geen enkele keer heb over gegeven sinds mijn zwangerschap.

Ik ben nu 13 wkn en 3 dgn zwanger en ben nog niks aangekomen. Dat zegt overigens niks, want tijdens mijn vorige zwangerschap duurde het ook een paar maanden voordat de kilo's erbij kwamen en uiteindelijk werden het er 16! Gelukkig waren ze er een paar weken  na de bevalling ook alweer vanaf.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hallo!

Ik ben nu 12 weken en 1 dag en ben al 2 kg aangekomen. Ik eet echt niet meer dan voorheen, eet  veel gezonder en ik ben nu zelfs twee dagen in de week aan het zwemen (en dan echt op een lekker tempo hoor, niet te traag!). Het is mijn eerste dus ik weet eigenlijk ook niet hoeveel kg  normaal is de eerste maanden en hoe het verloopt  de rest van de zwangerschap. Ik hoop dat het niet al te gek gaat worden. Maar ja, om me nu ook nog met m'n gewicht bezich te gaan houden, daar  heb ik eigenlijk weinig zin in.

Groetjes
Wilma

Zoals ik al eerder schreef, ik was voor deze zwangerschap al niet een van de lichtste en ik was net heel druk bezig om samen met een dietiste af te vallen. (dat is dus niet gelukt..)

Ik ben nu 12 wkn en 5 dgn en ik ben ondertussen 1,8 kilo aangekomen. Ik vond het wel netje aangezien ik ook gestopt ben met roken.. (de vorige keer dat ik dat deed ben ik in 3 mnd 10 kilo aangkomen)

Ik draag al sinds 3wkn positiebroeken gewoon omdat mijn spijkrbroek pijn ging doen. Het grappige is dat veel mensen vinden dat ik ben afgevallen. Mijn achterkant (taille en billen) zijn smaller en ook mijn gezicht is minder dik. daarintegen is mijn buik niet meer in te houden... er zit nu een duidelijke druk achter en dat hou ik niet meer in.

Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe dit zal gaan. Een vrouw van mijn werk vertelde dat toen zij zwanger was niemand het heeft gezien en dat ze tijdens haar zwangerschap alleen maar is afgevallen.. Maar goed ik pas ook wel twee keer in haar figuur.
Ik vind het spannend en ben best bezig met de kilo's, ik ben bang dat als ik teveel aankom, ik na een aantal maanden niet meer kan lopen.. dat mijn lichaam dat niet trekt..

Wie heeft er ervaring met te dikke (voor de tijd) zwangere vrouwen?

grtjs, lotte

hoi

ik ben zwanger van de tweede nu 11 wk en ben 2,5 kilo aangekomen en mijn buikje groeit ook al flink verder heb ik enorme vreetbuien dus aangezien daarvan vind ik het nogal meevallen wat ik ben aangekomen.vorige keer ben ik in totaal 18 kilo aangekomen en alles was er binnen twee maanden weer af.gelukkig haha gr wendy

Hoi ik ben 13 weken zwanger en ik ben bijna een halve kilo aangekomen!!!

Terug
Bovenaan