Zoals ik al eerder schreef, ik was voor deze zwangerschap al niet een van de lichtste en ik was net heel druk bezig om samen met een dietiste af te vallen. (dat is dus niet gelukt..)
Ik ben nu 12 wkn en 5 dgn en ik ben ondertussen 1,8 kilo aangekomen. Ik vond het wel netje aangezien ik ook gestopt ben met roken.. (de vorige keer dat ik dat deed ben ik in 3 mnd 10 kilo aangkomen)
Ik draag al sinds 3wkn positiebroeken gewoon omdat mijn spijkrbroek pijn ging doen. Het grappige is dat veel mensen vinden dat ik ben afgevallen. Mijn achterkant (taille en billen) zijn smaller en ook mijn gezicht is minder dik. daarintegen is mijn buik niet meer in te houden... er zit nu een duidelijke druk achter en dat hou ik niet meer in.
Ik ben ook wel zeer benieuwd hoe dit zal gaan. Een vrouw van mijn werk vertelde dat toen zij zwanger was niemand het heeft gezien en dat ze tijdens haar zwangerschap alleen maar is afgevallen.. Maar goed ik pas ook wel twee keer in haar figuur.
Ik vind het spannend en ben best bezig met de kilo's, ik ben bang dat als ik teveel aankom, ik na een aantal maanden niet meer kan lopen.. dat mijn lichaam dat niet trekt..
Wie heeft er ervaring met te dikke (voor de tijd) zwangere vrouwen?
grtjs, lotte