hoeveel aangekomen???

Hallo

ik ben 15 weken, ben in begin 2 kg afgevalen en nu ben ik die 2 kg weer aangekomen.

Groetjes

2 kg erbij, maar gelijk in begin ook gestopt met roken dus vind het best netjes zo!

Hallo, wat fijn dit onderwerp want ik maakte me zorgen over mijn gewicht. Ik ben van mezelf al heel zwaar, en nu ben ik 14 weken zwanger en ongeveer 3,5 kg afgevallen. Mijn buik is wel dikker geworden, ik heb sinds gisteren ook een positiebroek aan omdat het zeer deed, maar het lijkt of vooral boven mijn navel mijn buik gaat uitpuilen. Het is mijn 3e kind, bij de vorige was ik (schrik niet) ongeveer 35 kilo aangekomen de hele zwangerschap, bij de eerste weet ik meer.  

hoi

nou ik ben ook niet heel slank van mijzelf en ik ben ook al 10 kilo aangekomen
ik kan al een paar weken geen normale broeken meer aan , je bent niet de enigste hoor ahhah walgelijk he al die kilo"s die erbij komen alsof zwanger zijn alleen al niet moelijk genoeg is   he pfff
ik kwam bij de eerste 18 kilo aan en bij de tweede was een tweeling ruim 30 kilo pfff en elke keer kreeg ik niet alles er meer af maar ja als je ziet wat je er voor terug grijgt moeten we die kilo"s maar even voor lief nemen he haha

liefs cora

Hoi hoi,

Ik ben Tine, 13 weken en 3 dagen zwanger van de tweede.
Bij de eerste ben ik ruim 20 kilo aangekomen, ook weer kwijt geraakt.
Nu ben ik al weer ruim   5 kiloaangekomen dus we gaan weer de goeie kant op.
Veel succes Goeten tine

Hi meiden,

Ben inmiddels 13 weken en 1 dag en ben een halve kilo aangekomen.
Niet zo veel als je mijn buik bekijkt. Want die is toch best goed aanwezig . Dit is mijn tweede zwangerschap en met mijn zoontje ben ik in totaal 13 kilo aangekomen (hij is bij 36 weken zwangerschap geboren). Ben dus ook benieuwd hoe het allemaal met deze gaat verlopen.

Mams79

Hoi,
Ik ben 16,4 wkn zwanger van de 6e. Ik ben tot nu toe nog maar 1,1kg. aangekomen. Dat valt me alles mee! Ik moet ook niet zoveel groeien, want tijdens de eerste zwangerschappen ben ik genoeg gegroeid en ik ben dat nooit helemaal meer kwijtgeraakt. Tijdens de vorige zwangerschap ben ik maar 5 kg. gegroeid. Dat wil ik nu eigenlijk wel weer!

Francien

hallo meiden

hier ik nog een keer
inmiddels weer 2 weekjes verder dus 17 weken zwanger
en ja hoor de weegschaal liet me weer versteld staan
inmiddels al 5!!!!! kilo gegroeid
ik word een walrus ben bang

aaaa

Terug
Bovenaan