hoeveel aangekomen???

Ik ben nu 16 weken zwanger van de eerste en ben al 5 kilo aangekomen!!!
Echt veel als ik dat vergelijk met anderen hier.
Ben van mezelf al erg stevig en groot. Heb zelf het gevoel dat het vooral in mijn buik zit (die komt al behoorlijk naar voren en is mooi rond), ben verder nog niet echt steviger geworden. Maar heb nu alleen nog maar zwangerschapsbroeken aan.
Ben wel benieuwd waar dit heen gaat! Je hoort zoveel verschillende verhalen!

Nou, dan weet ik niet wat er met mij allemaal gaat gebeuren.....

Oké een tweelingzwangerschap dus ik zal zowieso meer aankomen dan jullie....

Bij Ruben ben ik wel bijna 25 kilo aangekomen. Het was hoogzomer en ik hield veel vocht vast dus dat zal meegespeeld hebben.

Nu ben ik 15,5 weken en ben al 7 kilo aangekomen!!

Ik ben van mezelf slank, woog aan het begin van de zwangerschap 61,5 kilo bij 1.75 meter. Maar bij Ruben heb ik er (misschien dankzij de borstvoeding) ALLES afgekregen en zelfs een paar kilootjes meer. Ik was gister bij de gyn en hij is super tevreden dus maak ik me geen zorgen. Ik eet wanneer ik trek heb en eet gezond dus daar ligt het niet aan.
Ik wil deze twee ook borstvoeding gaan geven dus ik heb het volste vertrouwen dat ik deze keer ook de extra kilootjes kwijtraak.

groet,
Jinny

hoi hoi

inmiddels 18 weken zwanger en nog steeds op de 5 kilo
gisteren bij de verloskundige geweest en ja hoor daar in 4 weken 3,5 kilo aangekomen
ze zei dat het niet uitmaaktje de maand ervoor was ik niets gegroeid dus...
hoop dat ik het nog een paar weekjes op die 5 kilo kan houden hahaha

hoe is het met jullie?

ik ben nu 18 weken en 3 dagen en al 4 kilo zwaarder...hoop niet dat ik erg dik word haha... maar volgens de VK is dit wel normaal.

Ik ben nu bijna 20 weken en 6 kilo aangekomen.
Las ergens dat je de komende weken gemiddels een halve kilo per week aan gaat komen. Dus zou (gemiddeld) betekenen dat er nog 10 bij komt! Pffff haha, laten we hopen dat dat de max is, heb er een zwaar hoofd in haha!
Ach, als alles maar goed gaat met de baby! Veel belangrijker!

Ik ben nu 20w en 4d en ben 2 kg aangekomen afgelopen 2 weken.
Buik groeit goed en de kleine snoept van mijn reserves van vorige zwangerschap zo te zien, toen ben ik in total 25 kg aangekomen waar van 5 overgehouden.

Nog 2 dagen en dan heb ik de uitgebreide   echo

Ben nu 20weken en 4 dagen en ben 2.7 kg aangekomen....
Heel netjes vind ik zelf.

Liefs Jo

Hoi Hoi

Ik ben nu 17 weken en ik ben 5 kilo afgevallen.... Nou kon ik dat wel gebruiken hoor.
Bij mijn eerste was ik totaal maar 6 kilo aangekomen.

Groeten Korrine
17 wk

Terug
Bovenaan