Hoeveel aangekomen?

Hoi Allemaal,

Ik was bij mijn vorige zwangerschap 35 kilo aangekomen en dat wil ik niet weer, dus ik let extra op mijn eten.
Nu ben ik in totaal 2,8 kilo aangekomen en ik ben nu 13 weken zwanger.
Sinds vanmorgen heb ik wel ineens echt een buik.... Gisteren nog niet en nu wel. En ik weet dat het geen opgezette darmen zijn..... zo raar

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ik zit nu op 5 kilo bij 15 weken zwangerschap. Ik heb al een tijdje een buik. Eerst voornamelijk door mijn darmen, maar sinds een paar weken doordat mijn baarmoeder duidelijk omhoog is gekomen.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 16 kg aangekomen. Toen was ik zwanger van een tweeling. Ik zit nu ongeveer op hetzelfde "groeischema", maar dan met eentje. Nu moet ik zeggen dat ik de laatste weken last heb van lekkere zoete trek en dat had ik bij de tweeling niet.

In ieder geval is duidelijk dat mijn buik al een keer al heel erg is opgerekt, want hij groeit nu heel snel.

gr,
Martine

Ben nu 15 weken en 2,5 kilo aangekomen. Vind het al teveel. Bij Joris kwam ik in t begin minder aan en was ik uiteindelijk 22 kilo aangekomen.

Ik let in ieder geval goed op!

Ook ik ben bij mijn vorige zwangerschap 30 kilo aangekomen (op de buik) en dat wil ik écht niet meer!! Maar goed,.. was toen ook hittegolf emn hield ontzettend veel vocht vast.

Maar dit keer ben ik 1,5 kilo afgevallen bij 14 weken zwangerschap.

Maar dat komt door alle stress etc omdat ik in een arbeidsconflict zit op dit moment. Werkgever zit niet te wachten op parttimers die    zwanger zijn,.. tsja..

Ik moet ook zeggen dat ik niet met m'n gewicht bezig ben, al drink ik wel bewust veel water nu. Voor de rest smaakt het eten me gewoon niet zo. Komt vast wel weer! Want wil niet nog meer afvallen!

Esmé mv Kay

(14.1 wk zwanger)

Hoi Meiden,

Ik morgen 16 weken en ben nu 3 kilo aangekomen. Toch heb ik het idee dat het veel meer moet zijn, omdat ik me nu al zo opgeblazen voel. Ik ben van mezelf al te zwaar, maar voor mijn gevoel is mijn buik al gigantisch, om over mijn borsten maar te zwijgen hahahah.

Omdat ik al te zwaar ben van mezelf hoop ik niet nog eens 30 kilo aan te komen, maar ja, je kunt dat niet vtv bestellen he??....
Het meeste eten smaakt me nog prima (behalve alles wat maar enigszins op chinees lijkt...) Maar merk wel dat ik snel vol zit, dus dat scheelt wel.

lfs Mick

Hoi,

Ik ben nu 14 wk en 3 dgn en 5 kilo afgevallen. Ik heb er ook nog niks van terug.
Ik ben erg stevig van mezelf en mijn buik is dus juist minder geworden.
Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Mijn moeder had een heel klein buikje helemaal aan het eind van de zwangerschap. Bijna al haar kleren heeft ze ook gewoon kunnen dragen. En dat terwijl ze toen een normaal postuur had.

Vanmiddag ga ik voor het eerst naar de gynacoloog in het plaatselijke ziekenhuis dus weer erg spannend.

Groetjes Minke

Terug
Bovenaan