Hoeveel aangekomen?

Ik ben 21+3 zwanger en ben 5 kilo aangekomen. Netjes volgens de vk dus vooruit maar (is de eerste) wel al een mega buik er zeiden er al 2 op werk deze week zo voor jou de laatste loodjes hè? pff... moet nog 3 maanden werken ;)

Macka

Ik zie dat er sommigen 15 weken zijn enzo, maar zijn jullie dan voor maart uitgerekend?
Ik ben 21 weken ben 14 maart uitgeteld.
Even polsen, of ben ik nu helemaal fout!?

Ik ben dus 21 weken en ongeveer 5 kg aangekomen!

Liefs,
van ons...

Euh,.. niks,...

Ja eigenlijk ook weer wel..

Ik ben in het begin ongeveer 3,5 kilo afgevallen en zit nu, net gewogen bij vk, weer op mijn gewicht voor de zwangerschap. Dus eigenlijk dan 3,5 kilo aangekomen.

Esmé mv Kay

(20.4 wk zwanger)

Hoi Febeke,

Als je goed kijkt zijn dat berichtjes van een maandje geleden. Dus we zijn allemaal wel in maart uitgerekend hoor. haha
Ik heb me niet meer gewogen, ga morgenochtend maar weer eens kijken wat nu de schade is. Ik vind het zelf wel goed gaan.

groetjes Maris

Nou ik ben nu 19 weken en 2 dagen zwanger en drie kilo aangekomen! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik totaal maar zeven kilo aangekomen. Dat viel dus reuze mee!!!
Ik houd er rekening mee dat het nu misschien wel meer zal zijn. Maar gelukkig heb ik tot op heden geen last van vreetbuien en bepaalde voorkeuren van voedingsmiddelen die ik perse wil hebben, kan nog komen??
Gr-tjes Tammy

Vind echt dat iedereen hier heel weinig aankomt zeg!
Ik ben nu 7,5 kilo aangekomen met 21,5 week. Vind ik ook nog niet veel, maar ben van de mensen hier volgens mij het meeste aangekomen!

Groetjes

Terug
Bovenaan