Hoeveel aangekomen?

Hoi,

Kben nu 15 weken zwanger en ongeveer 2kilo aangekomen.Voor mijn gevoel valt
het allemaal nog wel mee.De vorige 2 zwangerschappen echt teveel aangekomen.
Bij de 1e 29kg en de 2e 23kg.Dat wil ik eigenlijk niet meer. Maar ja nu heb je het
ook drukker denk ik zo.Toen werkte ik ook op dat moment niet.En nu wel.
Maar ondanks de 2 kg zitten al wel heel veel kleren strak.

groetjes margreet

Hoihoi (aanstaande) mama's!

Ik ben nu 12 weken en 2 dagen onderweg van de eerste.

Ik weeg mezelf eigelijk bijna nooit (zo'n 2x per jaar misschien). Ik ben behoorlijk flink, maar ik voel me daar goed bij, alleen is dat getal op de weegschaal altijd zo deprimerend, dat bespaar ik mezelf liever :)

Nu was het dus ook alweer een maand of vier geleden toen ik vorige week bij mijn moeder op de weegschall ging staan om eens te kijken wat de zwangerschap al had aangericht ;)
Nou was ik dus 3,5 kilo afgevallen!

Ik ben ook pas getrouwd, dus het zal ook wel door stress kunnen komen?

Ik eet niet veel anders dan normaal, iets minder avondeten dat wel, maar ik eet wel meer tussendoor, omdat ik anders heel erg misselijk word.

Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.

Hoi allemaal,

nu ik van m'n tweede kindje zwanger ben, leek het me leuk om dit forum ook weer eens op te zoeken. het is altijd zo heerlijk herkenbaar!
Dat aankomen ook. Ik ben bij de eerste twintig kilo aangekomen, dat vond ik behoorlijk wat... Deze keer me dus voorgenomen om wat minder aan te komen, maar ja, ontzettend veel kun je er zelf niet aan doen hè?

Mijn vorige zwangerschap begon ik met 3 kilo afvallen, daarna kwam ik dus die 20 kilo aan. Maar nu ben ik 16 weken zwanger en bijna 5 kilo afgevallen. Nog niets erbij. Toch heb ik al een aardig buikje. En ook die lekkerke trek is al weer fijn aanwezig. Hoe dit nou weer komt? Ik hoop toch echt dat ik ook wat aan zal gaan komen... dit lijkt me ook niet gezond...

Zucht... wie snapt er wel wat van d'r lijf in deze periode?

groetjes!

ik ben nog helemaal niets aangekomen, ben nu 20 weken zwanger...
Maar ben ik het begin veel afgevallen, door de bekende kwaaltjes.
Wordt nu nog steeds misselijk van sommige dingen en eten is ook niet echt een favoriet iets...
Hopelijk is het niet schadelijk voor de kleine...

Liefs Laura

Komt vast wel goed. ZIjn veel meer mensen die rond deze tijd niks zijn aangekomen.
Ik behoor helaas niet tot die groep hahaha...
Ben nu 19 weken en 6 of 6,5 kilo aangekomen
Dinsdag weet ik het precies. Dan weer naar de vk!

Groetjes Annemiek

Hoi,

Ik ben nog helemaal niet zo veel aangekomen..
Amper 2 kilo.. was eerst een klein beetje afgevallen bijna een kilo.

Maar het zal vast nog wel komen..ha

Liefs,
Leeuwtje 18 wkn + 3

Terug
Bovenaan