Hoeveel aangekomen?

Ik ben nu bijna 15 weken en tot op heden ben ik nog niets aangekomen. Doordat ik vooral in het begin erg ziek ben geweest door griep en zwangerschap ben ik zelfs 10 kilo afgevallen. Ik heb ook totaal nog geen buik en als ik mensen vertel dat ik bijna 4 maanden zwanger ben kijken ze heel verbaasd haha. Hoe is het bij jullie? Zijn jullie veel/ weinig aangekomen? Bij mijn 1e zwangerschap ben ik 22 kilo(!) aangekomen...ik ben benieuwd of ik dat nog ga halen ;)

Groetjes Carola

Bij mijn eerste ben ik maar 1 kilo aangekomen en dus eigenlijk gewoon afgevallen. Dit terwijl ik wel gewoon gegeten had en soms zelfs juist meer, omdat ik steeds enorme zin had in patat!
Nu ben ik bijna 5 weken en ook alweer 3,5 kilo lichter. Ik weet niet wat het is, maar zolang de baby maar neemt wat hij nodig heeft, maak ik me er niet druk om!

Bij de eerste 16 kilo aangekomen(jongetje) , tweede 12(meisje) en nu ben ik ruim 6 maanden zwanger en zit nog netjes op de 8 (jongetje) dus nog niet veel te klagen wat dat betreft!

Hi,

Bij de eerste ben ik maar 5 kg aangekomen (ook tussentijds ziek geweest en afgevallen). Nu bij de tweede (32 weken) ben ik nog maar 3.5 kg aangekomen. Niets om over te klagen dus. Het schijnt ook dat vrouwen die al overgewicht hebben (zoals ik) minder aankomen. Helaas vallen ze na de bevalling ook minder af... en dat is soms wel jammer :)

Gr. Tamara.

Bij mij duurde het ook even voor dat ik aankwam. Ook ben eerst wat afgevallen door de griep.
Ben nu 28 weken en de laatste paar weken komen de kilo´s en buik pas. Zit nu op de 5 kg.
Groetjes Peet

Terug
Bovenaan