Hoeveel aangekomen?

ik ben bij mn dochtertje 20 kilo aangekomen!
niet dat je er wat van zag hoor. woog voor mn zwangerschap 48, eind zwangerschap 68.
gelijk na mn bevalling paste ik mn gewone broeken weer. was weer zo plat als een dubbeltje.
(1 nadeel... mn borsten waren ook gelijk weer klein hahaha)
nu ben ik nog niks aangekomen. weeg nu 50 kilo.
ben benieuwd hoeveel ik deze wangerschap ga aankomen haha.
maak me er totaal niet druk om hoor, weet dat ik het kan hebben en weet dat t voor t goede doel is hihi.

liefs, do

een buikje heb ik trouwens nog steeds niet.
ook hier word geroepen: waar zit die baby van jou dan?? aangezien ik nog steeds mooi plat ben.
geen idee hoe het kan hahaha.
ben nu ruim 18 weken zwanger.
bij mn dochtertje kwam mn buik ook pas romd de 5e maand.

Ik was bij de eerste zwangerschap 14 kilo aangekomen. Woog 84 en aan het einde 98. Nu woog ik aan het begin 64 (een heel verschil met de eerste keer) en ik ben inmiddels 1 kilo aangekomen (ben nu 7 weken)

Hoi dames,

Bij mn eerste was is ergens tussen de 25 en de 30 kilo aangekomen, dat begon ook al vrij in het begin (toen ik op de helft was zat er zeker al 10 kilo aan) Terwijl ik echt niks meer at dan voor de zwangerschap. Ik zat 6 maanden na de bevalling weer helemaal op mn oude gewicht.

Nu ben ik bijna 18 weken zwanger en ben nu 1,5 kilo aangekomen. Weet niet wat nou het verschil is, maar ik vind het helemaal niet erg!! Wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af!!

Liefs Jen

ik ben nu 17 weken en 1 dag zwanger, nog steeds zit ik 3,5 kilo onder mijn "standaard" gewicht wat ik voor de zwangerschap was. maar ik heb wel een goede zwangerschapsbuik! oftwel mijn buik groeit en de rest krimpt, gezien mijn vele overkilotjes vind ik het prima, de baby groeit goed en is erg actief. een echte stuiterbal. mijn beste vriendin zag er met 7 mnd zwangerschap uit alsof ze net 3mnd zwanger was. alles kan in de wereld van zwangerschap he

Hoi Wicca

Hahah wilde ook ene verhaal neer zetten maar mijn verhaal is bijna het zelfde als de jouwe, naja woensdag naar de dietiste dan kan ik precies melden wat ik ben aangekomen/ afgevallen.Voor me gevoel is t stabiel om alls te groot is was normaal goed paste en alleen me buik groeit aanzienlijk.
Dus denk dat ik weinig plus of min heb maarja kan me vergissen/

Ik heb geen weegschaal en ben één keer gewogen bij VK (15 wk 6 dgn) maar het verschilt nogal he per persoon? Ik blijf gezond eten en heb geen vreemde trek of vreetbuien dus de natuur mag z'n gang gaan! ;-)

Terug
Bovenaan