Hoeveel aangekomen?

Ben nu van ons derde kindje zwanger (38 weken) en ben voor de derde keer 12 kilo aangekomen. Ik weet natuurlijk niet of deze nog even blijft zitten of al snel komt, maar de andere 2 kwamen nu over 5 dagen. Dus dan zou ik 3 keer hetzelfde gewicht uiteindelijk hebben.

Ik was die 12 kilo voor de helft trouwens al kwijt met de bevalling en de andere helft in de weken erna, mede door de borstvoeding. Aanrader wat dat betreft, haha

ey wicca en marielle,

ik dacht al dat ik de enige was die nog onder het startgewicht zat.. maar gelukkig niet!

ik ben nu 26 weken en 1 dag en zit nog steeds 4,5 kilo onder mn startgewicht.. nou moet ik er wel bij zegge dat ik 7 kilo afgevalle ben toen k net zwanger was.. mja dr lijkt niets meer bij aan te komen (al n paar weken) terwijl mn buik met de dag groeit!!
en euhm.. ik kan het wel hebben zeg ma.. onze kleine neemt toch wel wat ie nodig heeft.. en mama kan wel wat missen.. hihi..

liefs

hoihoi

ik ben bij mijn dochter 20 kilo aangekomen bij mijn zoontje 14 kilo en ik ben nu 27 weken zwanger en ik ben nu 4,5 kilo aangekomen intotaal dus bij elke zwangerschap is het anders

groetjes rebecca

hoi,

ben 17wk zwanger van een tweeling en ben nog geen kilo aangekomen,kan het wel hebben ben stevig van mezelf en de kindjes pakken toch wel wat ze nodig hebben.me buik begint nu wel te groeien,erg leuk.

Terug
Bovenaan