hoeveel aangekomen.....

hoi hoi,

Ik ben 21 kilo gegroeid..... (ik heb straks dus wel weer wat te doen, haha). Ik ben best wel benieuwd of er hier meer zijn die zoveel zijn aangekomen? Ik voel me er niet echt prettig bij, maarja, het is niet anders, na de bevalling maar gaan sporten en lekker wandelen met de kleine.

Groetjes

Ik ben nu ong. 16 kilo aangekomen, maar nog 6 weken te gaan... het valt me mee tot nu toe.
Ik voel me wel echt een kamerolifantje, maar ik probeer me er maar niet te druk om te maken.

Na de bevalling idd maar weer lekker gaan bewegen! Ook nu probeer ik te blijven bewegen. Elke dag fietsen/wandelen wil ik wel vol blijven houden.

Ik schrok vorige week bij de gyn. 2 kilo in 2 weken en ik ga dicht tegen de 100 kilo aan. Lijkt een magische grens. Ik ben nu in totaal 15 kilo aangekomen en moet officieel nog 6 weken. Ik voel ook dat ik vocht vasthou, mn handen en voeten zijn gezwollen.
Net wat jullie ook zeggen, na de bevalling maar weer gaan bewegen, nu geen fut meer voor...

in tegen stelling tot mijn vorige zwangerschappen ben ik 13 kilo afgevallen heb gewoon geen eetlust dus voor mijn een makkie naar de zwangerschap al had ik al flink overgewicht maar hoef nu niet extra af te vallen gelukkig en de kleine doet het prima dat is het belangrijkste

ben morgen 38 weken zwanger en was vorige week 18 kilo aangekomen.
van 48 naar 66 kilo.

maak me er absoluut niet druk om.

bij mn dochter was ik 20 kilo aangekomen, en 4 dagen na mn bevalling pastte ik al mn oude broeken alweer.
hopelijk is dat nu ook zo, maar zo niet: jammer dan.

liefs, do

Ben nu 37 weken zwanger en ben 12 kilo aangekomen. Ik hoef nog maar 13 dagen tot mn keizersnede, dus al met al vind ik het heel netjes.

Bij mn zoontje was ik bijna 30 kilo aangekomen en dat was er ook met een paar maanden weer af (volgens mij dankzij de borstvoeding)

Liefs Jen

Hoihoi!

Ben nu bijna 36 weken zwanger en 15 kilo aangekomen. Bij mijn eerste was ik 20 kilo aangekomen bij de bevalling. Ik verwacht er in de laatste weken nog wel wat kilo's bij te krijgen. Dat was tenminste de vorige keer ook zo...

Ach in september weer met Zumba beginnen en de kilo's vliegen er ook weer af!

Groetjes!

Terug
Bovenaan