hoeveel aangekomen.....

hoi allemaal,

ik durf het bijna niet te zeggen, ben met bijna 36 wk nog maar 5 kilo gegroeid , mijn kins vreten mij op, het is bijmij alleen zo jammer dat in het kraamverlof alles weer zo lekker smaakt

groetjes maaike

hoi,

Ik moet nu nog 2,5 week en ben +/- 23 kilo aangekomen!! Beetje afhankelijk van wat ik allemaal gegeten heb die dag haha ... Woog altijd rond de 60 en vandaag 84 kilo, echt heeeeeeeeel veel vind ik dus ik heb ook genoeg te doen na de bevalling...

Groetjes en succes!

Volgens mij ben ik de enige die echt geen idee heeft hoeveel ik ben aangekomen. Ik heb geen weegschaal en bij de verloskundige wegen ze niet, omdat je toch niet op dieet mag tijdens een zwangerschap. Als ik zou moeten gokken dan denk ik dat het richting de 15 a 20 kilo gaat. Het meeste zit in mijn buik en billen.

Nu zal ik mensen wel jaloers maken met mijn volgende opmerking, maar ik ben blij dat ik zoveel ben aangekomen. Ik heb mijn vriend vorig jaar ontmoet en voor die tijd at ik te weinig en was ik te dun geworden naar mijn mening (gewoon geen eetlust). Als ik het gewicht van de baby, placenta, en het vocht dat ik vasthou eraf haal, dan zit ik al snel op het gewicht van een paar jaar geleden.

Ach misschien moet er toch nog wel wat af. Ik geef mezelf er 9 maanden voor na de bevalling.

Terug
Bovenaan