hoeveel aangekomen.....

Ik ben nu 36 weken zwanger van twee en 15 kilo aangekomen.
Na de zwangerschap is het mooi weer en dan lekker veel wandelen en fietesen (heb zo'n karretje die achter de fiets kan en waar beide maxicosi's inpassen) en het sonja zomerslank maar weer uit de kast.
Moet er wel bij vertellen dat ik al bijna 100 kilo woog toen ik zwanger raakte. Kan dus alleen maar beter worden na de zwangerschap.

Liefs Tamara

2 weken terug was ik dus bij 34 weken in totaal 8 kilo aangekomen....maar ik "vreet" echt niet normaal meer, dus ben heel erg benieuwd naar morgen, maar idd na de bevalling lekker bewegen en minder eten, en hopen dat de borstvoeding goed aanslaat, dan mag de kleine me opeten hahaha

ik ben nu 36w5d en sta nog op -4

bij aanvang was ik 96 kilo, ging helaas richting de 100 kilo. en idd 100 is een magische grens. Zolang ik daar onder zat vond ik het wel goed. maar ik kwam er al dicht in de buurt dus ik wou er wel eens wat aan gaan doen.

En nu sta ik op 92 kilo, kleine groeit heel goed, ik word dunner en dunner. positiekleding past mij niet eens, ik heb een heerlijke positie-spijkerbroek en er past bijna 2 benen in 1 pijp. Daarom zit die ook heerlijk hihihi, net een joggingbroek.

benieuwd hoe het straks is na de geboorte, en ook hoe het eruit zal zien.

ha dames!

heb vandaag maar weer s op de weegschaal gestaan... ben nu bijna 35 wkn en ben 14 kilo gegroeid.
valt nog best mee, maar zal nog best wat bijkomen nu ik verlof heb!
gelukkig bevallen we in de zomertijd dus we kunnen met zn allen heeerlijk uuuuuuuuuuren wandelen met de kleine!
dan vliegen de kilos dr vast weer af!

liefs

Hoi ladies,

Ben nu 34 weken en zo'n 12 kilo aangekomen. Bij m'n eerste ongeveer even veel.
Inderdaad, straks lekker wandelen en veel naar buiten en ook borstvoeding doet wonderen.

Is gewoon voor iedereen verschillend. Scheelt natuurlijk ook, of je zelf al een beetje spek hebt, of niet. En er zijn ook vrouwen die 25 kilo of meer aankomen en het ook heel snel weer kwijt zijn. Als je maar gezonde dingen eet, als je (lekkere) trek hebt en af en toe lekker zondigt. Ben nu ook helemaal verslaafd aan oude kaas..... maar hou het wel beperkt.

Geniet nog van de laatste weken van jullie zwangerschap en van jullie kindjes.

Kuz

Nou vanmorgen bij de gyn geweest...en ben in 2 weken+2dgn 3 kilo gegroeid....11 nu in totaal bij 36+2dgn zwangerschap....

Hij moest nog even noemen, dat ik nu wel echt begon te groeien...hmzz....

Ach ja aan de ene kant vind ik het erg en aan de andere kant eet ik net 5 digestive-koekjes met chocola erop op...hahaha...

Nog een paar weken en dan aan de bak....

Tsja het hangt er ook wel vanaf waar je mee begon he, zolang we het maar niet één op één vergelijken met elkaar. Met 34 weken vorige week was ik 11 kilo aangekomen, maandag weer even wegen bij de VK, heb geen weegschaal en dat vind ik wel zo prettig ;-)

Terug
Bovenaan