hoeveel bijgekomen???

Hoi dames,

Ik ben zelf tot nu toe 16,5 kg bijgekomen. Maar heb dan ook nog 5 weken te gaan tot de uitgerekende datum. Ben benieuwd wat mijn eindgewicht zal zijn.

Als de bevalling begint, ga ik op de weegschaal staan, en als ik weer thuis ben nog een keer, om te zien hoeveel er daadwerkelijk met de bevalling weg is gegaan.

Liefs

He hier op exact de 35ste week 17 kilo erbij.
Nu begint het wat af te nemen zeg maar. Ik heb een weegschaal, maar ben van plan een digitale te kopen, juist zodat ik elk grammetje er af zie gaan na de bevalling. Ben ook heel benieuwd wat men eindgewicht zal zijn.

liefs nath

Ik ben ongeveer 12 kg aangekomen. Ik sta niet elke week op de weegschaal hoor. Ben nu 34 weken en volgende week kijk ik voordat ik weer op controle moet hoeveel ik weeg.

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die 17 kg is bijgekomen.en datmet ruim 34 weken zwangerschap.vond het veel.maar zie dat ik geen uitzondering bent.bij mn dochter was ik 18 kg in totaal aangekomen.denk nu dat ik de 20 wel haal.al moet ik zeggen dat het aankomen een stuk langzamer gaat dan eerst.heb ook minder honger nu.hoef bij de verloskundige nooit te wegen dus hou het thuis bij.ben benieuwd na de bevalling.bij mn dochter was ik zo weer op mn oude gewicht en paste ik na een week mn kleren weer!maar ja dit is 2de kindje.ach ja we zien wel.
liefs jootje

Ik was gisteren 37 weken en 11 kilo aangekomen inmiddels. Zit ook wat vocht bij en mag er officieel nog een kilo aftrekken volgens de assistente omdat ik normaal altijd 's ochtends bij de verloskundige ben en nu stond ik 's avonds op de weegschaal daar. Maar het valt dus reuze mee tot nu toe! Ik verwacht dat ik eindig met 14 kilo ofzo (natuurlijk afhankelijk van wanneer het kindje komt!), tenzij ik nóg meer vocht ga vasthouden.

hoi,
ik moet wel elke keer wegen bij de verloskundige ben nu ong. rond de 15 kilo aangekomen en mocht niet meer te veel aankomen van haar.:p heb namelijk al een redelijk hoog gewicht. dus vandaar.. en mn suikers moeten wel goed blijven.. dus iets minder snoepen.. ben nu 37 weken dus nog 3 weekjes.. dat hou ik nog wel vol ;) haha

Liefs, Christien

Ik ben met 35,5 week ongeveer 16 kilo bijgekomen en zwanger van een tweeling! Ben supertrots, al zeg ik het zelf, want bij de eerste was ik ruim 20 kilo bij (misschien wel meer zelfs, heb toen niet consequent gewogen)...

Ik heb toevallig vanmorgen op mijn eigen weegschaal gestaan (ik heb me tot nu toe eigenlijk alleen laten wegen bij de VK). En dat scheelt dus een paar kilo's!

Volgens de metingen bij de VK ben ik met 30 wkn zo'n 14 kg aangekomen sinds het begin, maar als ik thuis weeg ben ik volgens mij maar 10 kg aangekomen (ben nu 33 wkn). Nou ja, ik ben er niet heel erg mee bezig zoals je leest.

Volgens mij zit het nog wel in de 'normale' marge. Maandag weer naar de VK, zal eens extra goed opletten en eerst thuis eens wegen ;-)

Terug
Bovenaan