hoeveel bijgekomen???

ik ben nu 33 weken zwanger en ruim 10 kilo aangekomen. Nog niet zo veel dus. Voor ik zwanger werd had ik een klein beetje een ondergewicht.Dus ik ben al erg blij met 10 kilo, maar hoop toch dat er nog meer bij komt. Is toch gezonder (haha klinkt als de omgekeerde wereld, ik denk dat de meeste vrouwen bang zijn voor elke kilo die erbij komt) En ik hoop ook dat ik er na mijn zwangerschap een beter gewicht aan overhoud. Afwachten dus! Wel een goed idee om net voor de bevalling en meteen erna op de weegschaal te staan, ben benieuwd hoeveel verschil dat is!

Ik ben nu ruim 33 weken zanger en 7/8 kilo aangekomen, is volgens mij niet zo heel erg veel als ik het vergelijk met anderen. Zal bij de volgende controle eens vragen aan de VK, ik word daar niet gewogen ze kijken naar of het kindje goed groeit en dat doet het volgens mij wel.
Al zou ik het net als mamaartje niet erg vinden om wat meer kilootjes aan te komen en dat er wat blijven plakken na de tijd!

ik ben nu 35 weken zwanger, en sta op min 7 kilo. Maar ik was ook heel veel kwijtgeraakt in het begin (en ik kon het ook wel kwijt ook ;))
Mensen geloven ook niet dat ik al zo ver zwanger ben... :p

Liefs,

T

Hey,

Nu 35 weken zwanger en 1 kg aangekomen. Ik ben er trots op.
Ik kan ook eigenlijk geen extra kilo`s hebben met mijn BMI.

Liefs marieke

Met de vorige controle bij de verloskundige was ik 32 weken en 9 kilo aangekomen. M'n eigen weegschaal is kapot dus weet t nu niet precies. Moet aankomende week weer naar vk,

Vorige zwangerschap ben ik 16 kilo aangekomen met 42 weken zwangerschap, dus ben benieuwd wat nu t eindresultaat zal zijn.

De vorige keer (32 weken) was ik 11 kilo aangekomen. Volgende week weer naar de verloskundige (34 weken) en denk dat er wel weer een paar kilo bij is gekomen.

Maar ja, in vergelijking met de vorige controle en de controle daarvoor was ik niks aangekomen, dus wie weet valt het mee!!
Ik doe er niks voor, vreet mezelf lekker vol hihi! Na de bevalling maar op het beschuit met muisjes dieet haha.

Ik weeg alleen bij de vk, omdat onze weegschaal een ander gewicht aangeeft dan daar.

ik ben nu 35 weken en 2 dagen en ben in totaal 10 kilo aangekomen. Vind dat we het allemaal nog netjes doen!!! Een vriendin van mij is tijdens haar 1e zwangerschap 30 kilo aangekomen. Nou dan moet er bij ons nog heel wat gaan gebeuren...hihi

Ben het nu wel een beetje beu te raken hoor die dikke buik. Krijg steeds meer harde buiken ook overdag en gister was ik een appeltaart aan het bakken (is trouwens erg lekker!!) en kreeg ik een heel raar gevoel in m'n buik. Of je ZWAAR ongesteld moet worden :-( Dat was geen pretje zeg. Zijn dit indalingsweeën ofzo?? Gelukkig bleef het maar bij 1 keer, maar vandaag heb ik ook al heel de dag harde buiken en doe helemaal niets als alleen maar op de bank hangen (en zo ff lekker dutje doen). Ook krijg ik steeds meer last met een brandend gevoel in m'n slokdarm, ook niet echt fijn. Maar het zal er wel bij horen voor het goede doel..hihi

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan