hoeveel bijgekomen???

Hoi Joyce,

Ik weet ook niet goed wat het is die ongesteldheidpijn, maar ik heb er ook veel last van in combinatie met harde buiken.
Bij mij houdt het soms wel heel lang aan. Het lijken mij oefenweeën, maar ik kan er eigenlijk geen pijl op trekken.

Maagzuur is ook een bekend probleem. Ik heb er gigantisch last van. Maar eigenlijk is het ook niet zo gek, want er is gewoon te weinig plaats voor je maag. Veel vanillevla, pepermunt, melk en rennies eten en drinken!!

Sterkte!

Hey dames, ook die pijnen in de buik zijn bekend. Als het een oefenwee is duren die maximaal 40/50 seconden, en trekken snel weer weg. Echte weeen duren ongeveer 1 minuut. En harde buiken ongeveer 3/4 min.

Ik denk dat we veel last hebben van harde buiken. Kan ook komen omdat de babies steeds minder plek in de buik hebben.

Ook als ik net gegeten heb heb ik een huge harde buik.

Brandend maagzuur.... zeer fijn. Die nieuwe rennies helpen mij goed. (opgeblazen gevoel en brandend maagzuur).

Liefs

Ik ben nu 35 wk zwanger en heb geen idee wat ik nu ben bijgekomen. De laatse keer dat ik me woog was het 15 kilo,maar ik houdt ook aardig wat vocht vast,dus daar zal wel wat bij zijn gekomen. Zal morgen op de controle nog eens op dat akelige ding gaat staan ;)

hey,

volgens vk horen harde buiken er nu bij. ik heb ze vooral als het kindje veel beweegt, of als ik opsta. Komt omdat er dan druk op je baarmoeder komt, en is niet erg. (had het gevraagd vandaag).

Liefs,

T

Morgen heb ik er 37 weken opzitten. Ben kwa kilo's zo ongeveer 5 kilo aangekomen. Was in het begin eerst afgevallen, maar heb genoeg reserves van mezelf dus zal het niet nodig hebben gehad ;)
Ben benieuwd hoeveel ik straks na de bavalling kwijt raak :D

Terug
Bovenaan