Nou als ik dit zo lees is het zieknhuis toch heel anders bezig. Rebecca is nu bijna 10 weken en woog donderdag 3575 gr en mocht 7 voedingen van 85 cc, ok wel met hogere calaorie verhouding, dus meer scheppen op het water dan aangegeven op de pakken. en dan ook hypoallergeen. Daardoor is de voeding wat dikker en krijgt ze het niet weg met normale speen, die uit ziekenhuis waren vergelijkbaar met medium tot large. dus met gewone speen was ze na halve fles uitgeput. Komt door haar nog wel wat moeilijke ademhaling die extra energie kost.
Maar haar per vandaag elke fles 110cc aangeboden en die is op 1 x na volledig opgegaan, en nu waarschijnlijk 6 voedingen. Ze is afgelopen nacht iig niet gekomen. Ik moest haar wakker maken vannochtend om 8.15 terwijl ze om 00.30 haar laatste fles had gehad.
Zolang ze lekker groeien en zich goed voelen zou ik gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt, en niet te druk maken.
En als je zelf denkt dat ze meer opkunnen, maar dan wat meer, kunnen ze het op weet je het, lukt het niet, nou ja je hebt het geprobeerd, beter proberen dan een hongerig kind zou ik zelf denken.