Hoeveel dekbedovertrekken???

Voordat mijn oudste zoon is geboren ook een wasdroger aangeschaft, ideaal, ook al doe ik niet alles erin.
Na mijn 1e bevalling werd inderdaad het bed om de dag verschoond.
Na mijn 2e bevalling is mijn bed na de bevalling zelf verschoond 1x het onderlaken en op de laatste dag dat de kraamverzorgster er was hebben we "vriendelijk"gevraagd of ze het bed misschien nog een keer wilde verschonen. Hier waren we dus niet echt tevreden over.
Het wiegje waar de baby de hele dag inlag heeft ze maar 1x verschoond.;)
 
Als ik mijn was vandaag zal ophangen dan wordt het alleen maar natter en binnen heb ik geen ruimte. Hoeveel beddegoed hangt dus ook af hoeveel ruimte je hebt in huis.

En zo rekenen we ons suf... ;-)
 
@MJ: ik ben nu 23,5 week zwanger!! Ja zou niet zonder droger kunnen, als het mooi weer is hang ik me was wel buiten op, maar zoals vandaag heerlijk die droger!!!

Wel leuk zoveel reactie's, ik koop er gewoon nog 1tje bij dan is het goed.

En qua beddengoed voor de kleine, waar halen jullie dat? Ik moet dat nog aanschaffen, ik hoor veel goede verhalen van de HEMA.
 
Hoeslakentjes en lakentjes en moltons voor het wiegje/kinderwagen en ledikant heb ik bij de hema gekocht. De dekentjes bij de prenatal. En uiteindelijk lagen mijn dochters heel snel in een slaapzakje omdat ze heel de wieg en het ledikantje doorkropen. En die kocht ik waar ze dan ook in de aanbieding waren:hema, prenatal, kruitvat.
 
vol verbazing zit ik even alle reacties te lezen, of wij zijn zo vies of die kraamhulpen hebben niks beter te doen, elke dag je bed verschonen???
Om de drie dagen kan toch ook of mis ik iets?
 
hallo,

na mijn eerste bevalling wou onze kraamverzorgende elke dag het bed verschonen. dit vond ik niet nodig omdat ik eigenlijk de hele dag uit bed was. ik lag alleen 'smiddags en 'snachts in bed. dus zij deed het om de paar dagen.

succes

groetjes pieteke
 
Terug
Bovenaan