hoeveel doen jullie mannen??

Vind het geweldig hoeveel mijn vriend doet!!!Hij doet meestal de laatste voeding en die krijgt mijn dochtertje s'nachts via de pomp dus dat betekent dat hij haar om 00.00 uur aansluit en haar om 02.00 uur weer loskoppelt en dan haar sonde doorspuit.Hij doet dit bjna iedere avnd en dat terwijl hij s'morgens om 07.00 uur weer op moet staan om te gaan werken. Verder verschoont hij haar, speelt met haar geeft haar de fles en doet eigenlijk alles wat ik ook met haar doe!!!Maar moet toegeven dat ik heel trots ben op mijn ventje!!!!

liefs xx
liekje mama van Joy en Reana

Hallo Liekje,

mijn man doet ook heel veel.
Verschonen, aankleden, oppassen.
En als Suleyman in bad moet, doen we het samen omdat we dat gezellig vinden.
Maar er is niks wat hij niet zou willen doen.( en zo hoort het toch ook )

Mijn man doet ook heeeeeel erg veel als hij van zn werk thuis komt of als hij in het weekend vrij is eigenlijk gewoon alles als ik iets anders aan het doen ben.......gewoon net zoveel als ik dus ;-)

Mijn hubbie doet, als hij de kans krijgt, alles in huis. Meestal moet ik hem afremmen omdat het mijn taak is. Straks als ik weer aan het werk ben doen we het weer samen. Tot dan doe ik wel.
Maar ook met Rowan is niets hem teveel.

Oh, had ik dat gemak maar. Meneer hier vindt dat ik toch thuis ben (zwangerschapsverlof) dus dat ik alles in mijn eentje kan doen. Alleen als hij zin heeft kan hij zijn handen uit de mouwen steken. Tja, de kleine kan niet wachten op een fles of een schone luier zodra papa "zin" heeft. Met moeite krijg ik hem zover om een flesje te geven of de kleine in bad te doen. Ik kan me hier zo aan ergeren, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik de energie beter in de kleine kan steken.

Nu vindt hij het gek dat de kleine krijst zodra die in papa's armen is. Over enkele weken moet ik weer werken. Ik weet nog niet hoe dit gaat uitpakken.

Hier doet mijn man ook heel veel,   poetsen en opruimen maar ook met Emma...spelen, verschonen, badderen...woensdag is papadag..dan is hij de hele dag thuis met haar en ga ik werken. Maar met haar inhet grote  bad of onder de douche, dat durft hij niet, vind haar dan nog net te klein. Ach ik mag zeker weten niet klagen. Het is een lieve papa!!!!

Groetjes Monique

Hallo

Poetsen dat woord kent mijn man niet zo goed
Hij raakt soms de stofzuiger even aan is binnen no time klaar
Steekt me de gek aan als ik nog boven ben zegt ik doe de stekker er in en na 5 min er weer uit en mijn vrouw denkt fijn dat hij gezogen heeft maar ja zijn vrouw is niet gek en ziet het verschil wel
Verder geeft hij meike meestal haar fles van half 8 en dolt met de andere kids in het weekend geeft hij vaak de ochtend fles
En als ik moet werken zorgt hij natuurlijk voor de kids of dat ik ga paardrijden

Groetjes Monique

Hoi,
hier doet papa ook veel. Aangezien ik werk als hij thuis is, moet hij ook wel. Maar hij wil het ook. Het is een super papa voor Quinn. Eigenlijk doet hij alles wat ik ook doe. Zowel in de verzorging/opvoeding van Quinn als in het huishouden.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan