hoeveel doen jullie mannen??

hoi,

hier heeft de papa mazzel.
hij doet eigenlijk niks in huis, alleen de kattenbak schoonmaken.
maar dat is mijn eigen schuld hoor. ik werk maar anderhalve dag en ik heb gezegd dat hij verder niks hoeft te doen.

op donderdag is het papadag en dan speelt hij de hele dag met senna.
ik heb ook gezegd dat hij op die dag verder niks hoeft te doen, alleen aandacht voor senna hebben.... (duh)

doordeweeks ziet hij senna alleen ff 's ochtend voordat hij naar zijn werk gaat... ik geef hem dan de fles en 's avonds komt hij thuis als ik senna de laatste fles aan het geven ben. dat vindt hij wel eens jammer, maar ja, senna is nou eenmaal een slaapkoppie!!

groetjes marijke

Hier is papa ook liever luid an moe, maar eerlijk is eerlijk ik werk minder dan hij (7.00 tot 18.00) en ik zit in de onderwijs dus ben vroeger thuis en mega veel vaaknties.
Hij geeft wel standaard de laatste 2 flessen van de dag...even tijd met z'n meisje. Als ik erg moe ben wil hij nog wel eens koken, maar niet van harte hoor hahaha.
ach je hebt werkpaarden en sierpaarden.

ik klaag niet doe het toch liever zelf dan weet ik dat het goed gebeurd.

gr tammy

Hier doet papa niets in het huishouden, maar wel alles met Laura, gelukkig. Er was een periode dat ze bij hem niet wilde eten en zelfs begon te brullen als hij met een lepeltje aankwam, terwijl ze bij mij gewoon at, toen heeft hij het een hele tijd niet gedaan. Sinds we met z'n drieen aan tafel eten geven wij om en om een paar hapjes zodat de ander ook kan eten en daar is hij uit zichzelf mee begonnen. Luiers verschonen doet hij ook, eerst ook liever niet, maar nu moet ik niet wagen om haar over te nemen voor een schone broek. Dat kan hij zelf ook heel goed!

hoi,

Hier doet manlief vrijwel helemaal niets behalve af en toe een flesje   geven die ik dan nog maak ook, en even spelen voor de rest ben ik degene die hier letterlijk alles ( eten koken, afwassen strijken de was doen, afstoffen stofzuigen de boodschappen doen de vogels schoonmaken en eten geven de baby verzorging compleet en mn twee grote kinderen willen ook aandacht en spelen met mij) dus af en toe heb ik zoiets ggggrrrrrrrrrr  ik word knetter gek   maar ondanks wat veniinige opmerkingen die ik zo nu en dan er doorheen gooit boeit het hem absoluut niet dus de meeste dames hier hebben het getroffen wou dat mijn man eens een stofzuiger in zijn handen nam, goed ben wel huisvrouw, maar ben ook mens.

groetjes

hier helpt de papa ook wel mee in het huishouden.
hij heeft sowieso 1 vaste taak en dat is de kattenbak schoonmaken.
ik werk nog niet,dus eigenlijk doe ik thuis alles.
maar als ik een keer geen tijd heb gehad voor een afwas of het stofzuigen is niet gebeurd dan doet hij het.
af en toe is dat wel irritant want dan voel ik me weer zo schuldig dat hij dat doet terwijl ik dan thuis zit,maar ja kinderen zijn onvoorspelbaar.het ene moment zijn ze hartstikke lief en rustig en het volgende   moment breken ze de hut af.
ja en op zo'n moment gaat mijn aandacht naar brian toe en niet naar stofzuigen.

groetjes kim

In het huishouden doet mijn mannetje vrijwel niets .... maar goed, hij werkt full-time en ik ben vanwege mijn ziekte full-time thuis. Dus ik vind ook dat hij niets hoeft te doen.
Als ik iets vraag dan doet hij wel ..... denk aan, vuilnis wegbrengn, kranten buiten zetten, vaatwasser inruimen/uitruimen, keuken opruimen na het eten ...

Verder doet hij alles met de kinderen. Meestal stoppen we de kinderen tegelijk in bad of gaan ze mee onder de douche en dan "doen" we allebei een kind. Hij legt ze op bed (doen we ook meestal samen als hij thuis is), hij speelt met ze en hij geeft Ruben regelmatig een fles die hij zelf klaar maakt. Maar het allerfijnste (en liefste) vind ik dat hij eigenlijk altijd degene die er als eerste uitgaat als een van de kinderen wakker is of ligt te huilen. Hij gaf ook heel vaak de nachtvoeding van Ruben (dat hoeft nu niet meer want hij slaapt door).

Kortom ........ in huis doet hij vrijwel niets, maar met de kinderen doen we het echt samen als hij thuis is. Hij zit voor zijn werk regelmatig in het buitenland, dus ik sta er ook regelmatig alleen voor. Ik ben heel tevreden hoor!!

Groeten, mam van Laura en Ruben

hoi hoi

mijn man doet op zich wel veel

mijn mannetke kookt iedren ochtond de flessen uit maakt dan een voeding voor jayla en komt pakt jayla uitbed en legt haar bij mij neer zodat ik in deb het flesje kan geven dan maakt hij voor de oudste een pap fles klaar en keeft hem aan kaya  (die drink zelf)
ka verzoring voor jayla doet hij weinig hij vind haar te klein en durf haar niet aan en uit te kleden en een schonen kont te geven hij is bang dat hij haar breekt ( tuurlijk)
hij onvermt zich meer ver de ouste hij durfte toen jayla net gebroren was niet een s op te pakken ik moet haar dan in zijn armen leggen als hij op de bank zat

vder lap hij iedren week me ramen vind hij leuk en ik dweil iederen dag en hij schrob een keer per week de vloer
nou mij hoor je niet klachen

ook hebben ik een keer in de maand een meiden avond dan ga ik lekker met mijn vriendinnen eten en stappen
dan   doe ik jayla voor dat ik wegga al in badje en pyama en leg voor kaya zijn spullen klaar en de rest doet me mannetje
  groetjes mariella

Terug
Bovenaan