In het huishouden doet mijn mannetje vrijwel niets .... maar goed, hij werkt full-time en ik ben vanwege mijn ziekte full-time thuis. Dus ik vind ook dat hij niets hoeft te doen.
Als ik iets vraag dan doet hij wel ..... denk aan, vuilnis wegbrengn, kranten buiten zetten, vaatwasser inruimen/uitruimen, keuken opruimen na het eten ...
Verder doet hij alles met de kinderen. Meestal stoppen we de kinderen tegelijk in bad of gaan ze mee onder de douche en dan "doen" we allebei een kind. Hij legt ze op bed (doen we ook meestal samen als hij thuis is), hij speelt met ze en hij geeft Ruben regelmatig een fles die hij zelf klaar maakt. Maar het allerfijnste (en liefste) vind ik dat hij eigenlijk altijd degene die er als eerste uitgaat als een van de kinderen wakker is of ligt te huilen. Hij gaf ook heel vaak de nachtvoeding van Ruben (dat hoeft nu niet meer want hij slaapt door).
Kortom ........ in huis doet hij vrijwel niets, maar met de kinderen doen we het echt samen als hij thuis is. Hij zit voor zijn werk regelmatig in het buitenland, dus ik sta er ook regelmatig alleen voor. Ik ben heel tevreden hoor!!
Groeten, mam van Laura en Ruben