hoeveel doen jullie mannen??

Hoi,hoi,

Ik heb denk ik niks te klagen. In het huishouden doet hij niet zo veel (alleen als ik het hem vraag), maar hij werkt full time en ik twee dagen dus dat vind ik niet zo erg. Soms doen we het gezellig samen.
In de verzorging van Evi doet hij alles, badderen, flesje maken en geven, verschonen, wandelen. Als we samen gaan wandelen loop ik niet achter de kinderwagen hihi. Ik werk onregelmatig dus als ik het weekend of 's avonds werk dan zorgt hij voor Evi.

groetjes Sonja

Ik ben sinds 4 weken weer aan het werk en papa heeft nu vakantie. Hij is nu  dus in feite full time papa en ik ben erg blij dat we het zo geregeld hebben want hij weet nu precies wat de verzorging van een baby inhoudt. Qua verzorging van yanick doet ie het  heel erg goed, draait nergens zijn hand voor om (alleen vergeet hij soms dat het kereltje ook af en toe in bad moet).
Alleen het huishouden combineren met een kind  vindt deze papa erg moeilijk. Hij krijgt het voor elkaar een hele dag alleen maar met Yanick bezig te zijn en dan wazig uit zijn ogen te kijken als ik vraag of even stofzuigen te veel moeite was, haha.  

@ twin stars: venijnige opmerkingen helen helemaal niks! (de meeste) Mannen hebben gewoon duidelijke taal nodig: doe dit,  doe dat!  

Leuk om te lezen dat er meer mannen zijn die veel met hun kleintjes doen!! Mijn vriend is 22 en dit is zijn eerste kleine, mijn oudste dochtertje is uit een eerdere relatie. Niemand had ooit verwacht dat mijn vriend zoveel zou doen met zijn meissie, maar hij is echt een super papa!!!!!!En zoals ik al zei ik ben echt super trots op hem!!!!

liefs xx
liekje mama van Joy en Reana  

hij doet veel en toch vind ik het nog niet altijd genoeg.... Verwend he.

Maar aankleden is ook mijn taak, vind ik zelf.  Vriendlief wurmt hem gerust brullend in kleertjes die 1 maat te klein zijn (die op de stapel liggen om weg te doen), want dat ziet hij niet . Of veel te groot, en sowieso vreemde combinaties.   Het is een wonder dat hij zichzelf wel netjes weet aan te kleden. hi hi

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 10:18:55'));

Doe je dat ook niet liever zelf? Ik wel, anders zit Laura er wel heel raar bij .

Nee hoor, mijn zoontje van bijna drie zoekt ook wel eens uit wat zijn kleine broertje aan moet trekken. Lig er niet zo wakker van als het niet helemaal bij elkaar past. Ben een beetje een mode barbaar ;-)

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan