HOEVEEL EN VAAK VOELEN JULLIE JE KINDJE??

ben nu bijna 20 weken maar ik voel het nog erg weinig hoor....
hoe is dat bij jullie??
Zou willen dat ik het wat vaker voelde...Maar ja....

hahaha   nu ik dit schrijf zit ie daar een partij te leven te maken..hahaha....

doeiii

Ik voel mijn kindje al vanaf 10 weken en ben nu bijna 16 weken. Ik ga het kindje steeds regelmatiger voelen, met name de afgelopen dagen toch wel dagelijks vooral als ik lekker lui op de bank zit of op bed lig.

heey molly,

gaat jou zwangerschap ook nog steeds naar wens? je had in het begin toch erg veel last van bloedverlies??

ik ben nu 19w + 1d en voel mijn kindje al wel een week of vier regelmatig bewegen maar sinds afgelopen week voel ik het duidelijker. soms kun je het vanaf de buitenkant al voelen. en ik ben echt niet een van de slanksten hoor!!
zo zie je maar weer dat echt ieder lichaam anders is.
het komt vanzelf...

gr. mama van Elmar ( 20-06-2006 )

Hallo meiden!

Ik ben nu ruim 18 wkn maar voel sinds een week of 2,3 ons kindje..

Maar ook niet iedere dag hoor,vooral s'avonds als ik rustig op de bank zit of in bed lig begint ie te bewegen..
Maar er zijn ook dgn dat ik helemaal niks voel..

liefs
Alin

Heel veel en heel vaak... Af en toe denk ik: het mag ook wel even wat rustiger!!
Dit kindje is volgens mij wel drukker dan onze eerste. Of ik ben er gevoeliger voor, dat ik het eerder en meer voel.
Natuurlijk is het wel fijn om het kindje te voelen, ik maak me geen zorgen meer of het nog wel goed gaat. Ik voel het sinds ruim drie weken, vooral als ik stil lig of op de bank hang. Elke keer als ik wil slapen en ook als ik 's nachts wakker word begint het schoppen direct weer. Of zou ik dan juist daarvan wakker geworden zijn?
Soms sta of zit ik krom en krijg ik ook een schopje: maak eens plaats voor mij!
En gisteravond... zágen we het zelfs! Echt zo'n bultje op m'n buik :) Dat was toch wel erg leuk, ook voor m'n man, die dat soort momenten toch meestal mist, omdat hij niet de hele avond naar m'n buik zit te staren (gek, he...).
Groetjes!
Froukje

hoi

toen ik 15 weken was had ik een plopje
daarna niks meer(al 5 weken)
maak me soms best zorgen
ben morgen 20 weken
ik weet gewoon niet wat ik moet voelen
mijn darmen maken namelijk heel veel lawaai en
rommelen,
ik hoop het snel te mogen ervaren
volgende week dinsdag 20 weken echo

safri

Bij m'n dochter voelde ik ook weinig en dat kwam omdat de placenta aan de voorkant lag. Ik voelde toen heel soms iets, soms ook dagenlang helemaal niks (later wel, maar zo vroeg nog zeker niet).

Dit keer voel ik al vanaf ca 15 weken elke dag de baby en ook meerder keren per dag, op moment dat ik rustig zit: in de trein op weg naar m'n werk of naar huis, op m'n werk of thuis achter de pc, op de bank, in bed. Echt een druk kindje.
De placenta ligt nu ook aan de achterkant, dus ik voel het nu sowieso ook beter. Dat scheelt echt heel veel!

Je hoeft op dit moment echt nog niks te voelen, weet niet meer precies vanaf wanneer, maar pas later zou dat moeten. Niks om je zorgen om te maken in ieder geval.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 18 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Terug
Bovenaan