HOEVEEL EN VAAK VOELEN JULLIE JE KINDJE??

Hallo,

Ik heb hier 2 wkn terug al gereageerd,maar ben nu 20 wkn en voel ons kindje nu echt iedere dag!
Voel echt duidelijke schopjes en mijn vriend kan het ook al aan de buitenkant voelen! Het is echt een heel druk kindje,en af en toe denk ik weleens: Lig eens stil!! Haha

Echt heel bijzonder omdat je volgens mij met 20 wkn dat niet veel voorkomt!

Morgen de 20 wkn echo!
Ben heel erg zenuwachtig!

Liefs,
Alinda

Ons hummeltje is vooral s'avonds erg actief en sport dan flink in de ronte! Ook als zijn of haar zus begint te lachen of te schreeuwen komt er een kick van doe es ff rustig ik probeer te slapen, erg leuk weer!

Hallo allemaal

Ik voel mijn kleintje al vanaf ong. 12 weekies, is mijn 2de en dan voel je het ook eerder zeggen ze...
 ik ben nu 25 weken en 4 dagen zwanger, en voel echt de hele dag door wel hard schoppen en sinds een paar weken kunnen mijn vriend en mijn dochtertje ook meegnieten en voelen vanaf de buitenkant :)))) je ziet ook als hij/zij schopt me buikkie flink omhoog gaan!

Ik voelde het ongeveer vanaf week 17 denk dat het is geweest. Een plopje was het, ik wist niet eens wat het was hahaha
Ik voel haar niet elke dag, ik ben nu bijna 24 weken zwanger. Mijn placenta ligt bovenin en aan de voorkant, dus als ze daar bezig is voel ik het nog niet alleen als ze onderin me buik ligt voel ik haar. (dit zei de VK hoor hahaha).
Mijn vriend heeft haar 1x mogen voelen was een mooi moment.
Savonds wordt ze meestal actief.

hoi hoi

ik voelde de kleine voor het eerst bij 15wk.. van die lieve kleine plopjes hihi

daarna voelde ik het elke dag   erg leuk :D
nu ik 24wk zw ben voel ik het heel vaak en veel, en het krijgt ook al vaste tijden hihi
8 uur sochtends, einde van de ochtend, tussen de middag, einde van de middag, 8 uur savonds en 11 uur savonds :D:D

we hebben een erg fanatiek mannetje, bij Mart had ik hetzelfde alleen voelde ik mart voor het eerst bij 18wk ong.

groetjes Simone

mama van Mart en 24wk zw

Ik voelde mijn kleine mannetje voor het eerst met 15 weken, van die leuke plopjes die je eerst aan je darmen wijt en dan ineens toch echt ergens zitten waar je darmen nooit borrelen haha.
Vanaf 19 weken zijn de schopjes duidelijker herkenbaarder geworden als schopjes en mijn vriend heeft hem de erste keer met 21 weken mogen voelen.
Ik ben nu 26 weken zwanger en er gaat geen dag voorbij dat ik hem niet voel, hij is erg druk en je ziet mijn buik ook regelmatig heen en weer bewegen.
Mijn vriend en ik hebben ook regelmatig een kwartiertje op de bank of zo dat we echt zitten te kijken en voelen naar de schopjes van ons mannetje erg leuk en intiem.
Ik moet zeggen gelukkig is de kleine man s'nachts erg rustig (nog wel) en schopt hij vaak alleen als ik gewoon zit of op de bank hang.
Als ik lig lijkt het wel of hij denkt nu lekker rustig aan want dan kan mama slapen hihi.

Ik voelde ons kleintje al vanaf 14 weken bewegen. Sinds een week of 4 kan mijn man hem ook voelen. Ben nu 24 weken.
Voel hem iedere dag. Op dagen dat ik zelf druk ben voel ik hem wel minder.
Maar op een rustige dag voel ik hem bijna altijd schoppen.

Ik voel de kleine momenteel zo'n 8-10 keer per dag, minimaal een kwartier per keer. Vooral 's nachts, vanaf een uur of 11 tot 2. Dan wordt de kleine even wat rustiger en kan ik gaan slapen, en dan begint ie om 5 uur weer... 6 uur gaat de wekker... dus ik slaap zo'n drie uurtjes per nacht. Moet dus echt overdag ook een uurtje of wat slapen, anders hou ik het dus niet vol. Ook de dagen dat ik niet werk, doe ik dus wat rustiger aan.

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan