HOEVEEL EN VAAK VOELEN JULLIE JE KINDJE??

Ik ben zwanger van de vierde.
Ik voelde vanaf 11 weken steeds een schopje, maar vanaf 16 weken duidelijk.
Gisterenavond zat ik op bed te lezen, met de onderkant van het boek op mijn buik, en ineens voelde ik een handje zo van links naar rechts en weer terug over het boek gaan.
(zwijmel......................) dit is zooooo mooi he!

Hallo iedereen,

Ik ben vandaag 20 weken zwanger van de 1e, dus ik weet niet precies wat ik moet voelen. Ik heb 4 weken geleden een keer een raar borrelig gevoel in m'n rechterzij gehad, wat de baby zal zijn geweest. Verder voel ik het nog niet schoppen oid, maar ik heb af en toe zo'n raar onverklaarbaar borreltje in m'n buik. Meer dan dat heb ik nog niet gevoeld, maar volgens mijn VK kan dit nog komen en hoef ik me geen zorgen te maken.

Ik vind het wel lastig om te horen dat iedereen het al echt voelt schoppen en ik het met een borreltje moet doen, maar het zal vast nog komen

ik ben nu 17w1d zwanger en ik voel ook nog heel erg weinig. Bij 14 weken voelde ik de kleine wel duidelijk maar sinds 2 en halve week ongeveer niet meer. Maar dat zal vanzelf wel weer komen.

groetjes marielle

mijn placenta, bleek vandaag met 20 wk echo, ligt aan de voorkant. En daarom
voel ik het ook wat minder..Maar het kindje was ook deze keer weer erg rustig..
Dus ja ...Maar alles zag er goed uit..dusssssss...
we genieten maar van die kleine momenten dat we het wel voelen....

molly  

Ik voel sinds week 15 al beweging, sinds week 17 dagelijks en ook duidelijk. Vorige week heeft mijn man ook voor het eerst de beweging kunnen voelen! Ik ben nu 20 week. Bij elke controle bij de VK en de 2 echo's zeggen ze telkens dat hij/zij zo lekker actief is.

Ik heb al wel langer het vermoeden dat ik het kindje kan voelen, maar sinds afgelopen maandag weet ik echt zeker dat ik het kindje voel. En dit is de 2e zwangerschap dus ik zou het op tijd moeten herkennen. Dus aangezien ik twijfelde de eerste tijd, zal dat het wel niet zijn geweest. Het is nu in ieder geval erg herkenbaar! Ik voel het ook met enige regelmaat. En als ik 's avonds op bed lig heb ik wel eens het idee dat het echt aan een kant van m'n buik ligt. Die kant is dan best hard.

Groetjes Jojanneke

Met 15 weken voelde ik het voor het eerst, maar toen wist ik niet of het de kleine was. Een week later voelde ik het weer, en toen wist ik het wel zeker. Sindsdien voel ik de kleine dagelijks. Met 17 weken een echo gehad en de verloskundige vond het wel vrij vroeg dat ik de kleine had gevoeld, maar toen ze de echo zag was het wel duidelijk. Een druktemakertje en dat heb ik afgelopen weken ook wel weer gemerkt. Met 19 weken echt heel druk, dat de tranen mij over de wangen heen liep. Drie uur lang heeft de kleine zo om de 5-10 sec. lopen trappelen, tot pijnlijk aan toe.

Gelukkig is de kleine nu weer wat rustiger, af en toe een plopje. Op deze manier is het heerlijk om te kunnen genieten van de kleine en ook ik had in het begin wel zoiets dat ik de kleine graag wilde voelen... maar echt waar, ook jullie krijgen de kleine nog wel te voelen en op de manier dat de kleine van mij bezig was, was echt niet leuk meer!!

Hi hi,

Ik voel ons kereltje al vanaf 16 weken. Maar dat was echt inwendig en dus niet aan de buitenkant. Sinds de 19e week kan ook mn man het voelen en nu beweegt het zo ongeveer de hele dag door en kunnen we het ook aan de buitenkant zien. Erg bijzonder maar ik weet dat je je echt geen zorgen hoeft te maken als je het nog niet heel goed voelt.

groetjes Janneke
--> morgen 22 weken zwanger van een kereltje! <--

Terug
Bovenaan