hoeveel flessen?

Ik geef Yoëll na zijn boterham een fles van 230 maar vaak laat hij daar 80cc ruim, van over. Dus dat is eigenlijk dan hetzelfde principe als dat schema.
Ik vind het wel een handi schema.

Die bambix groeipap.... Kan die ook voor het slapen gaan?
Hij krijgt nu namelijk een fles 230cc met 2 eetlepels nutrix om 21.30uur

Pauline

Hoi Pauline,

Die Bambix groeipap (dus idd geen groeiontbijt) kan volgens mij ook gerust 's avonds gegeven worden. Ik ga Siebe eerst ook altijd 's avonds zijn papfles, maar ben toen overgegaan naar de papvoeding 's ochtends, omdat ik hem  als hij wat ouder is  ook 's ochtends pap wil blijven geven, met een lepeltje. Ik heb hem ongeveer een week lang, zowel 's avonds en 's ochtends een papfles gegeven en in de avondfles steeds minder Nutrix gedaan. Op zeker moment heb ik hem alleen nog maar melk gegeven en hij slaapt er nu goed op door.

Behalve vanavond, toen heb ik hem weer een papfles gegeven, omdat zijn groentehap er in zijn geheel uit kwam en hij zodoende erg weinig had gegeten. Om te voorkomen dat hij vannacht wakker zou worden van de honger, heb ik hem voor één keer een extra papfles gegeven. Tja, je moet ook zo nu en dan aan jezelf (en je eigen nachtrust) denken, niet waar!

Groet Fonske.

Terug
Bovenaan