Hoeveel is jullie lichaam veranderd na bevalling ?

Na de bevalling van Zifjon kon ik na 1 week weer me oude kleren aan na ongeveer 1 jaar was ik weer helemaal de oude en slanker dan ervoor. Maar......... nu na de 2e is dit allemaal wel even anders, qua gewicht moet er nog zo'n 7 kilo af maar me bepaalde kledingstukken passen ECHT niet meer en ben zo duidelijk breder op mijn heupen geworden dat dit ook waarschijnelijk niet meer gaat gebeuren.(heb zadeltassen (jes) gekregen) Ook zijn mijn borsten groter nog ook al geef ik geen bv meer. pffffffffffffff heb er best wel moeite mee en was begonnen met Sonja Bakker. Maar werd helemaal slap en niet goed dus ben gestopt. Me lichaam heeft nog veel energie nodig dus lijnen gaat niet, wel let ik op en probeer ik wat meer te bewegen.

Mijn vraag is zijn jullie echt permanend veranderd in je lichaam en dan bedoel ik niet zo zeer overtollige kilo's maar meer siluette. ben benieuwd of kan het toch weer na oude situatie gaan zonder brede heupen..... en extra vet :/

p.s Zilvian is nu 3 maanden
gr van Mariska

Hoi Mariska,
Ik ben zeker veranderd vorm, mijn heupen zijn idd iets breder, veel oude broeken passen bij de billen en boven benen nog goed, maar krijg hem niet dicht en dat heeft niks met mijn buike te maken maar alles met heupen.
Een vriendin van mijn heeft 2kids waarvan de jongste 4jr is, zij is de laatste anderhalf jaar slanker geworden dan voor haar kids, toch past zij ook niet oude rokjes, spijkerbroeken, puur door de heupvorm, ik denk/weet eigenlijk zeker dat dat niet meer veranderd.
Mijn borsten zijn juist een cup kleiner, misschien was totaal van 24mnd bv toch teveel voor ze,,,hahaha.
Ik ben nu wel met bio-oil aan het smeren op mijn buik tegen straie, dat blijkt heel goed te werken, ook tegen oude litekens/straie dus ja, probeer het maar, ben nu een maand bezig, moet er minimaal 3, maar mijn man zegt dat je het al ziet???? Zelf zie ik het nog niet zo!
Ach ja, we doen het er maar mee, merk nu nog steeds dat mijn lichaam weer meer in vorm komt, naarmate de bevalling langer geleden is en zie dat bij vriendinnen ook,,dus ik houd hoop!

Gr MJ

ook hier zeker verandering
broeken pas ik allemaal met gemak weer,alleen mn truitjes niet teminste niet mooi,heb diastase opt moment aan mn buik moet de 23e op concult hiervoor....hopelijk word het vergoed en ben ik er voorgoed van af.
mn borsten geen last van haha heb januari een borstvergroting gedaan zoals de meeste weten...
ben er energiek op achteruit gegaan
heb opt momen pfeiffer,b12vitamine gebrek enorm weinig kracht en puf

liefs

ook hier zeker verandering
broeken pas ik allemaal met gemak weer,alleen mn truitjes niet teminste niet mooi,heb diastase opt moment aan mn buik moet de 23e op concult hiervoor....hopelijk word het vergoed en ben ik er voorgoed van af.
mn borsten geen last van haha heb januari een borstvergroting gedaan zoals de meeste weten...
ben er energiek op achteruit gegaan
heb opt momen pfeiffer,b12vitamine gebrek enorm weinig kracht en puf

liefs

ik heb trouwens 2keizersnee,s gehad door reuze kids:p ik ben ook aantsmeren met bio oil alleen vergeet t altijd:p
ermoet hier nog 10kilo af
djayden is net 7maand caithlyn 2jaar

Hoi hoi,

Hier is mijn buik erg veranderd. Ik had altijd wel wat vet, maar netjes verdeeld. Nu 'hangt' alles onderaan mijn buik, geen gezicht.
Broeken en rokken zitten heel anders. 1 Voordeel, ik heb nog wel vet boven mn navel maar is stukken minder dan voor de zwangerschap. Dus ik lijk slanker hahahahaha.
Mijn borsten zijn ook nog steeds groter dan ervoor, verder weinig verandering.
Wel blijf ik last van mn bekken houden :-s

Die Bio Oil gebruik ik al vanaf de zwangerschap van Zifjon en is echt SUPER spul !! had echt hele grote paarsen strepen en die zijn nu licht rose en ook niet opnieuw gekleurd of verder gescheurd bij de zwangerschap van Zilvian. Moet weer beginnen maar het is zeker te zien. het kleurt nog heel lang lichter door. Zag dat de etos het nu in de aanbieding heeft voor € 10,- Tja wat betreft mijn heupen hoop echt dat het nog wel wat minder wordt want ben nu echt een peertje. hele smalle taille en een partij heupen. Gelukkig is alles redelijk in verhouding waardoor ik niet echt super dik lijk maar voel me niet lekker in dit postuur. Maar tja als dit blijft moet ik toch accepteren dat dit komt door mijn 2 bloed mooie kids :)

gr van Mariska

Ik ben qua geqicht niet veranderd sinds mijn zwangerschap. Maar inderdaad die heupen.. bah. En ik heb meer loshangend vel/vet op mijn buik. Echt niet mooi. En dan heb ik nog maar 1 zwangerschap achter de rug, hoop toch wel nog op een tweede! Ben nu al bang voor wat dat gaat betekenen voor mijn lichaam.. Als ik mijn moeder zie (waar ik erg op lijk) zakt de moed me bijna in de schoenen.. Haha.

Terug
Bovenaan