Na de bevalling van Zifjon kon ik na 1 week weer me oude kleren aan na ongeveer 1 jaar was ik weer helemaal de oude en slanker dan ervoor. Maar......... nu na de 2e is dit allemaal wel even anders, qua gewicht moet er nog zo'n 7 kilo af maar me bepaalde kledingstukken passen ECHT niet meer en ben zo duidelijk breder op mijn heupen geworden dat dit ook waarschijnelijk niet meer gaat gebeuren.(heb zadeltassen (jes) gekregen) Ook zijn mijn borsten groter nog ook al geef ik geen bv meer. pffffffffffffff heb er best wel moeite mee en was begonnen met Sonja Bakker. Maar werd helemaal slap en niet goed dus ben gestopt. Me lichaam heeft nog veel energie nodig dus lijnen gaat niet, wel let ik op en probeer ik wat meer te bewegen.
Mijn vraag is zijn jullie echt permanend veranderd in je lichaam en dan bedoel ik niet zo zeer overtollige kilo's maar meer siluette. ben benieuwd of kan het toch weer na oude situatie gaan zonder brede heupen..... en extra vet :/
p.s Zilvian is nu 3 maanden
gr van Mariska
Mijn vraag is zijn jullie echt permanend veranderd in je lichaam en dan bedoel ik niet zo zeer overtollige kilo's maar meer siluette. ben benieuwd of kan het toch weer na oude situatie gaan zonder brede heupen..... en extra vet :/
p.s Zilvian is nu 3 maanden
gr van Mariska