Hoeveel is jullie lichaam veranderd na bevalling ?

Ik heb nu twee kids, en mijn buik die toch al niet zo strak was is nu helemaal een slappe boel. Ook zijn mijn borsten meer gaan hangen wat met cup E (die ik voor de zwangerschappen al had) niet echt tof is. Ook ik merk dat na deze zwangerschap (dochterlief is nu 10 weken) de kilo's er minder makkelijk af gaan. Ook hoop ik stiekem dat door het afvallen mijn borsten ook kleiner worden.

Mijn lichaam is helemaal veranderd helaas heb ik ook 2 keizersnees gehad. Ik heb echt vel over buik en mijn benen zijn dikker geworden ja alles wel behalve mijn borsten ja ze hangen maar ja.
Ik ben ook geen 20 meer hihihi. Ik rookte ook heel veel voor mijn zwangerschap van Milton en ik ben gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was van Milton toen ben ik eigenlijk meer gaan snoepen . Ik heb nog gesport voor ik zwanger werd van Shanice maar toen had ik een ontiegelijke chocoladetik mmmm hardstikke fout natuurlijk bij milton was dat tomaat dus het tegenovergestelde.Mijn buik is echt heel lelijk. Die zal alleen nog mooi kunnen worden door een buikwandcorrectie maar daar heb ik geen geld voor en natuurlijk ga ik straks weer sporten als ik het weer financieel kan ophoesten

He lis,

Zumba kun je thuis doen, kun je op cd krijgen, misschien minder gezellig(of je moet het samen met een vriendin doen) Maar kost verder niks, behalve de disc dan, heb hem ook hier liggen en wil ermee gaan beginnen, blijkt goed te werken!!

GR MJ

Ja een vriendin van mijn zus geeft het en ik zie het ook bij mijn zus is wel een idee om thuis te doen . Alvast voor werk hihih goed idee MJ .Ik ben gelukkig nooit meer gaan roken moet ik er nog wel bij zeggen. Ik wil ook weer bodystep gaan doen en spinning en cardio ik heb het allemaal gedaan en ik vind het ook leuk en lekker weer een uitlaatklep zo noem ik het ik mis het best. Ik sta nou meer dan 2 jaar ziek gemeld bij mijn sportschool dus inschrijfkosten heb ik niet .

Groetjes lisette

Ik was bijna 20 kg aangekomen, maar die zijn er allemaal weer af. Geen buikje, geen heupen, niks. En ik zou het toch echt niet erg vinden als er wat vet was blijven hangen, want van mezelf ben ik behoorlijk slang. Net als Do, was ik blij dat mijn borsten met de BV gegroeid waren, maar die zijn na het stoppen van de BV zelfs kleiner geworden dan ze al waren.
Moet zeggen dat ik wel heel blij ben dat mijn buik weer helemaal strak is. Dat heeft wel even geduurd. MIjn subtiele wasbordje is er niet meer, maar ach... dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Ik heb immers en kind gebaard en daar ben ik heel trots op ! :)

Terug
Bovenaan