hoeveel kans is er

dank je wel ik ben regelmatig ongesteld en ook nog heel vruchtbaar als het van 1x sex raak is dan heeft het zo moetem zijn jij succes met de laatste loodjes spannend!

O wauw, ik snap dat je je zorgen maakt maar wat je nu allemaal “voelt” kan alleen van de spanning of naderende eisprong zijn. Symptomen heb je nu echt nog niet, je ei is nog niet eens gesprongen. Probeer wat afleiding te zoeken en er niet te veel over na te denken. Wat je zelf al zegt, als het zo is is het welkom maar liever niet. Het lijkt er nu op dat je je toch wel heel erg druk aan het maken bent.

Het is uiteraard mogelijk maar de kans is wel klein. Ik zou het lekker afwachten en andere leuke dingen gaan doen, morgen je ei en het worden zo wel erg lange weken. Je wilt ook geen schijnzwangerschap, wat wel kan gebeuren als je er zo erg op blijft zitten. Symptomen zijn nu in ieder geval nog uitgesloten. 

Ja, je kunt zwanger raken van die ene keer. Je kunt over anderhalf-twee weken testen.
Het is trouwens niet zo dat wanneer je om 23:00u sex hebt je vruchtbaarheid exact een uur later, op de nieuwe dag, in gaat. Sex een paar dagen voor de eisprong of binnen een dag na de eisprong kan gewoon zwanger zijn betekenen. Het eitje leeft ongeveer een dag, zaadcellen zoals gezegd enkele dagen.
Als je zwanger bent zul je het, na nog even twee weken wachten, snel genoeg weten.

dank je wel voor je berichtje!.
als het zo is zijn we zeker heel dankbaar het kan ook anders zijn en dan roeien we gewoon met de riemen die we hebben :) 

begrijp me niet verkeerd

Terug
Bovenaan