Hoeveel kilo al aangekomen?

Hoi meiden,

Voor mij is alles nieuw dus ik heb een vraag?
Hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen in de eerste 3 maanden?
En wat is een beetje "normaal"?

Ik ben nu 13 weken zwanger en 3 kilo aangekomen.
Vind het zelf niet echt veel als je na gaat dat ik al 1 bh cupmaat groter gegroeid ben.

Groetjes
 
Normaal is 1-3 kg in 1e trimester, dacht ik.

Persoonlijk ben ik 0 kg aangekomen, maar heb al wel een behoorlijk buikje. Mijn borsten zijn voller, maar nog dezelfde cupmaat. Maar ja, ik heb na de borstvoeding een cup E gehouden, dus ik ben blij dat ze nu niet nog meer opzwellen! Bij mijn 1e was ik in 1e trimester 6 kg afgevallen...

Groetjes, Karin
12+1 wkn
 
Hoi,
zoals je ziet is het bij iedereen wat anders. Ik ben 3 kilo afgevallen in verband met misselijkheid en begin nu een beetje aan te komen. Mijn cupmaat is ook twee groter geworden. Ik heb al wel een buikje.
Birgit
 
heej,

ik ben nu 10 weken zwanger en nog niks aangekomen!
bij mijn eerste zwangerschap zat er na 12 weken al 3 kilo aan...dat wil ik toch een beetje voorkomen deze keer.
Niet dat ik nu wil gaan lijnen ofzo, maar wel gezond blijven eten en 2x per week sporten (zolang dat kan)
Ik ben al stevig van mezelf, en de vorige keer zat er 23 kilo aan....en heeft echt een hele hoop moeite gekost om dat er weer af te krijgen. je weet nooit hoe het deze keer zal lopen natuurlijk maar de snoeppot dit keer dicht laten zal een hoop schelen..
 
Terug
Bovenaan