Hoeveel kilo al aangekomen?

Hoi

Ik ben nu 10 weken zwanger en nog niets aangekomen. Wat ik zo hier en daar gelezen heb is het normaal dat je in je eerste trimester ongeveer 1 kg aankomt.
Mijn cupmaat  is van  C naar D gegaan. Volgens mijn schoonzusje zal dat nog wel meer worden ook...
 
Succes nog en geniet van je zwangerschap!
 
Hallo allemaal,

Gisteren bij vk geweest, alles was gelukkig weer goed!
En ben vandaag 13 weken zwanger en 2 kilo aangekomen, zij vond dit prima! (niet teveel en niet te weinig)...

Groetjes Sabina
 
haai

ik ben nog niks aangekomen, alleen maar afgevallen, had ik bij mijn eerste ook dus zal bij mij horen denk ik. wel idd cupmaat groter...maar wil weer proberen 8 mnd borstvoeding te geven, dus die blijven voorlopig wel weer ff hahaha.

geniet ervan!

liefs sweety (13 weken)
 
Hi!

Ben nu 12 weken zwanger en ben 4 kilo afgevallen :S
Misselijk he en dus geen zin om te eten (maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, nog net even die lovehandles kwijt :D).
Wel een cupmaat gegroeid! Maar ben nu niet meer zo misselijk (alleen bij het avondeten) dus ik denk dat ik nu langszaam wel aan ga komen (hoop ik, want anders is het toch niet zo gezond toch?).

Lfs Glinstertje
 

Ha meiden,

Wat een verschillen he...
Ik ben nu 11.5 weken en 0.2 kg afgevallen.. tenminste.. in vergelijking met de weegschaal bij de vk.. Ik moet volgende week woensdag weer, dus dan weet ik t precies zeg maar.. thuis had ik er niet opgestaan op de dag dat ik naar de vk moest!

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik de eerste maanden echt afgevallen, door het overgeven, maar uiteindelijk nog 18 kg aangekomen.. Hoop dat t nu minder zal zijn..

Groetjes
 
Hoi,

Tijdens het intakegesprek (8+6) kwam ik erachter dat ik 2 kilo was afgevallen, door mijn enorme misselijkheid. Nu heb ik afgelopen week (13+1) weer een controle gehad en was ik een halve kilo aangekomen, maar nog steeds dus onder mijn startgewicht.

Bij mijn zoontje was ik in het eerste trimester al 3 a 4 kilo aangekomen, uiteindelijk werd dit totaal ongeveer 18 kilo. Nu zitten er nog zwangerschapskilo's van mijn zoontje aan, dus hopelijk kom ik niet teveel aan.

Groetjes Saskia
 
Van de week weer gewogen bij de VK. Ben een halve kilo afgevallen. Heb een klein buikje, maar alleen mensen die mij goed kennen zien het. Op zich wel jammer, want ik ben 3,5 maand en als je het mensen verteld zitten ze soms verbaasd te kijken. Zo van oo dat is niet te zien. Naja, als dat betekend dat ik straks niet zo'n mega buik heb, vind ik het niet zo heel erg...

 
hoi hoi

ik was afgelopen donderdag 12 weken en 6 dagen. ik was toen 3 kilo afgevallen. maar ik ben al wat minder misselijk, dus ik denk dat het eten nu ook wel beter zal gaan...

ik weeg nu 67 ipv 70 kg.
 
Terug
Bovenaan