hoeveel kilo zijn jullie aangekomen

hallo dames
hoe gaat het bij jullie
hier gaat het redelijk
morgen weer op controle bij de gynecoloog
ben benieuwd zal wel weer allemaal goed zijnhoop ik
weet iemand of het kwaad kan dat je alleen maar afvalt in laats van aankomt
bij mijn eerste zwangerschap 16 kilo aangekomen
nu was ik 4 1/2 kilo aangekomen maar inmiddels nog maar 1.7kilo elke week weeg ik me weer en het gaat er alleen maar af
heb genoeg reserves zal dat het zijn
100+

Lijkt me niet erg als je al wat dikker bent! Ik ben nu 38 weken zwanger en 8 kg aangekomen. Bij mijn eerste 18 kg!! Ik ben dus superblij hiermee.'
Afvallen kan geen kwaad als je maar wel gezond eet en niet lijnt. Zeker als je daarvoor een snoeper was en nu erg op je eten let kun je afvallen... dat is niet erg!

zelf heb ik over mijn hele zwangerschaap 9 kilo kwijt... ik had ook wat overgewicht... en krijg van iedereen te horen dat het niet erg is dat ik afval... zo lang in goed blijf eten (gezond), en niet ga lijnen... ben nu 32 weken en het beging nu stabiel te zijn... nu ik thuis zit en dus wat minder actief ben...

gyn als vk zeken dat het geen kwaad kan!!! ik ben begonnen met een gewicht van 105 kilo... en had een BMI van 35....

hier bijna 31 week en 8 KG aangekomen tot nu toe. Laatste paar weken gaat het juist minder snel, tussendoor ook nog weer iets afgevallen baby bleek groeispurt te hebben gehad en mijn eetpatroon is toen gelijk gebleven, dus baby is toen gegroeit van mijn reserves.
Ik ben dr wel blij mee zo.

Ik ben 16kilo aangekomen,ben nu 34wk zwanger.
Moet daarbij ook zeggen dat ik veel vocht vasthoud.
Ik sport nog 2x in de week en eet gezond.

Ja hoeveel ik deze zwangerschap aan ben gekomen is vanaf week 7 bijgehouden. Ik heb eerder een miskraam gehad en ben toen van zo'62 kg naar ergens 70kg gegaan vermoed ik en dat is er toen niet meer afgegaan. Vanaf week 7 deze zwangerschap ben ik van 74kg naar 88kg+ gegaan, drie weken geleden zat ik op 89kg maar ben weer wat af gevallen. Dus ja in totaal zo'n 15 kilo. Ik houd veel vocht vast maar vind mijn gewicht niet erg. Ik hoor heel veel vrouwen erover klagen maar ik ben erg blij dat ik zoveel ben aangekomen. Goed dat de kleine zo groeit en ik heb altijd ondergewicht gehad en heb heel veel moeite moeten doen altijd om aan te komen, heb zeker tien jaar 58kg gewogen en ben 1.78cm. Eet echt heel veel, altijd al gedaan dus nooit verwacht dat ik ooit bijna 90 kg zou wegen!! Vind het helemaal leuk, raar hé?!?

Terug
Bovenaan