hoeveel kilo zijn jullie aangekomen

Ben nu 30+4 en ca.9kg aangekomen. Volgens de VK precies volgens het boekje, dus ik vind het prima. Zit ook echt alleen op m'n buik en valt niet eens enorm op. Krijg zelfs vaak de opmerking: 'zo, beschaafd buikje. Jij bent zeker nog bijna niks aangekomen'. Leuk om te horen.

Ben in het begin ook helemaal niet eerst afgevallen, dus scheelt natuurlijk ook al weer.
Heb zo'n vermoeden dat het straks tijdens mijn verlof nog wel een goed op kan lopen. Neem nu vel te weinig rust, dus zodra ik dat doe zal er nog wel wat bijkomen.

Kan me er niet druk om maken. Ik eet gezond, beweeg voldoende en de kleine doet het prima. In september begin ik weer lekker met sporten.

Ik zit al heel lang op 11kilo, en daar ben ik blij mee. Heb nog een kleine 7weken te gaan dus ik heb goede hoop dat ik de 24kilo van de vorige zwangerschap niet ga halen. Let nu ook veel beter op wat ik eet, snoep weinig, drink veel en probeer iedere dag toch wel een stuk te wandelen of te fietsen met mijn dochtertje. Denk dat dat echt wel scheelt!

Nou ik ga het "winnen"van jullie, ik zit inmiddels aan de 20kg ERBIJ!!!! en daar ben ik behoorlijk van geschrokken!!!!!! Ik moest op de weegschaal staan van de week bij de arts en die teller bleef maar lopen.

Bij mijn vorige zwangerschap was ik totaal 22kg aangekomen nu moet ik zo ie zo nog 8 weken, ik ben ook behoorlijk dik (ben nu al dikker als toen ik de vorige keer op het einde liep), kan al veel positiekleding niet meer aan, en iedereen vraagt of het er geen 2 zijn en of ik al bijna ga bevallen. Ik draag het ook heel erg naar voren.

Hallo dames,

Ik ben nu in mijn zwangerschap 13 kilo aangekomen ben nu 32,5 week zwanger weeg nu al drie weken het zelfde dus heb een beetje de hoop dat dit zo blijft. We zullen zien.
Volgens de vk is het prima zo.

Groetjes dipsy veel succes met de kilo's en de laatste lootjes.

Zo'n 14 maanden geleden woog ik maar 47 kilo. Toen ben ik begonnen met een dieet om wat aan te komen, niet dat ik ongezond was of niet goed at, maar dun zijn is ook niet altijd alles hoor!
Het is toen met veel moeite gelukt om 3 kilo aan te komen in ongeveer 5 maanden, daarna wou er niks meer bij helaas.
Nu weeg ik 59 kilo! Dat is voor mij dus heel veel, haha! Ik ben er wel blij mee, hoop dat er na de bevalling ook nog wat blijft zitten.

Ik ben nu 30w 3d en dus 9 kilo aangekomen.

Wat een verschil in gewicht per persoon!
Ik was voor mijn zwangerschap al 3 kg aangekomen, waarschijnlijk door de stress na mijn miskraam en daarna de vakantie.
Ik ben tijdens de zwangerschap nu 9 kg aangekomen en zit op 33w2d.

Het valt me erg mee, want het is alleen mijn buik, terwijl iedereen me had gewaarschuwd dat kleine vrouwen vaak overal aankomen.

Ook weer onzin dus...

Ik draag ook echt van voren... Ik kan het echt wel aan mn benen zien niet dat ze veel dikker zijn geworden maar meer flotsig, maar aan de andere kant, ik zit ookal 25 weken thuis en daarvoor liep ik veel trappen (in mn werk) en sportte daarbij ook elke week soms 2 keer. Dat is sinds de 6e zwangerschapsweek dus allemaal over.
Pas om mn benen nog wel al mn broeken alleen dus niet meer om mn buik heen...
Maar ach bij de bevalling raak je (afhankelijk van de groote van je kindje) al zo'n 5 a 6 kg kwijt en als je borstvoeding geeft (wat hier zeker de bedoeling is) ben je ook sneller weer op streef gewicht.

Kan niet wachten om weer heerlijk te gaan sporten (echt niet om de kilo's hoor haha) maar mis het gewoon heel erg, was echt een uitlaat klep voor mij en dat mis ik nu wel erg.
Maargoed inmiddels 31 weken zwanger dus dat weer kunnen sporten komt ook weer dichterbij.

Terug
Bovenaan